ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הותיר ילד קטן בביתו

בד"ה: העיתונאי הוותיק ר' אליהו קאופמן נפטר מקורונה

בהדסה עין כרם הלך לעולמו הסופר והעיתונאי ר' אליהו קאופמן ז"ל עיתונאי וותיק במגזר החרדי במשך שנים רבות שכתב ב'יום השישי' בעבר והיה פעיל להגנת קברים. נפטר לאחר שנדבק בקורונה, בן 63 בפטירתו

בד"ה: העיתונאי הוותיק ר' אליהו קאופמן נפטר מקורונה
ר' אליהו קאופמן ז"ל צילום: פייסבוק

ברוך דיין האמת: בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים הלך לעולמו הסופר והעיתונאי הוותיק ר' אליהו קאופמן ז"ל עיתונאי וותיק במגזר החרדי במשך שנים רבות שכתב בעיתון 'יום השישי' בעבר ופעיל להגנת קברים שהלך לעולמו לאחר שנדבק בקורונה, והוא בן 63 בפטירתו. 

אלי ז"ל לפני שחזר בתשובה היה מראשי השמאל הישראלי. היה עיתונאי וותיק שכתב בעבר בעיתון 'יום השישי' וכן בעיתון 'המחנה החרדי' ובשנים האחרונות היה כותב פוסטים בפורומים שונים, דעותיו היו קרובות לעדה החרדית ונטורי קרתא והיה פעיל להגנת קברים. 

תקופה התגורר בלונדון שם חיבר ספרים ביניהם על הפרשה המפורסמת של יוסל'ה שוחמכר, הוא פרסם קונטרסים תורתיים להם קרא: "נגד הכיבוש הציוני ובעד דרכי שלום עם אומות העולם בכלל והאומה הערבית בפרט".

במשך תקופה היה נוסע לרומניה שם החזיר בתשובה, והיה מסור שיעורים לסטודנטים. היה אדם נעים הליכות, שהיה כותב את מאמריו בחריפות ובתקיפות. עמד על משמר הכשרות בחו"ל ובאירופה והיה מזהיר מפני כשרויות מפוקפקות.  

היה קשור בלו"נ לאדמו"ר מוואסלוי והיה מרבה לפקוד את חצר החסידות בבני ברק ובתל אביב. 

הוא הותיר אחריו את רעייתו שתחי' וילד קטן בן 7. 

מסע הלוויה הערב (שלישי, מוצאי חג ראשון של סוכות) בשעה 23:00 בבית העלמין חפציבה בבית שמש שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הלוויה בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד