כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

כך תכשירי את המטבח לפסח - מדיחים את המדיח

מנקה מדיח הכלים מבית 'פיניש' - מנקה את המדיח מכל שאריות השומן, הלכלוך והאבנית, ומשאיר אותו נקי ובוהק, ובעיקר כשר לפסח • והמחיר? עשרה שקלים בלבד

צילום: מוטי פישביין
צילום: מוטי פישביין



מסע ניקיון הבית לקראת חג הפסח, הולך ונהיה מורכב יותר ככל שהוא מתקרב למטבח: הזהירות הנדרשת במקום בו מרוכזים מוצרי החמץ במשך השנה - כפולה ומכופלת, והצורך בניקוי של כל פריט הופך לחיוני.

ההתקדמות הטכנולוגית מציבה בפנינו שלל כלים, שרצוי לדעת כיצד להתמודד עם הניקוי שלהם, באופן הנדרש על פי ההלכה.

בין הכלים הללו ניתן למנות את מדיח הכלים. אנו נוטים לחשוב כי מדיח הכלים שלנו נקי, אך עם הזמן, במהלך השימוש, שומן ואבנית מצטברים בחלקים החיוניים של המדיח, הנסתרים מן העין: מסננים, זרועות התזה, משאבות מים וצנרת. ואכן, על פי פסקו של הגר"ע יוסף: "מדיח כלים - ינקה אותו היטב, ואחר כך יפעיל אותו כשהוא ריק ללא כלים על פעולת הרתחה עם חומרי ניקוי".

'פיניש', המותג המוביל בעולם בתחום מוצרי הניקיון למדיחי כלים, מציע לקראת החג את מנקה מדיח הכלים של 'פיניש', העונה לדרישת ההלכה והניקיון גם יחד. פיניש מנקה מדיח כלים, מעניק תוצאות ניקיון מושלמות בזכות הפעולה הכפולה: השכבה הכחולה / הצהובה מסירה את השומנים והשכבה השקופה מסירה את האבנית שהצטברה במדיח.

מנקה מדיח הכלים מפחית נזק מצטבר למדיח הכלים ומסייע בתחזוקתו.

מדובר במוצר קל ונוח לשימוש, המנקה באופן מושלם את מדיח הכלים משאריות של לכלוך, שומן ואבנית ומותיר אותו בוהק ונקי - כמדיח חדש לגמרי. כל שצריך לעשות הוא להסיר את המדבקה, להניח את הבקבוק במדף התחתון של המדיח כאשר הפתח פונה מטה ולהפעיל את המדיח ריק מכלים, בתוכנית הדחה של מינימום 65 מעלות. המוצר נועד לשימוש חד פעמי. מומלץ לשימוש אחת לחודש.
את התוצאות ניתן לראות מיד לאחר השימוש הראשון!

בפסח הקרוב משתמשים במנקה מדיח הכלים של 'פיניש', ומקבלים מדיח נקי, מבריק וכשר לפסח, וכפועל יוצא גם כלים נקיים ומבריקים יותר לקראת החג.

להשיג בכל רשתות השיווק, הפארמים וחנויות מתמחות בשני ניחוחות: רגיל ולימון.

ועכשיו במבצע לפסח – 10 ₪ או 1+1 ב-20 ₪ ברשתות הנבחרות.

לרכישת המוצר - לחץ כאן

צילום: מוטי פישביין





מדיח מנקה פסח מבצע כלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד