ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ליברמן מכחיש: פירוק לא עומד על הפרק

"הפירוק אפשרי אבל עדיין לא למדנו את הלקחים. יש גורמים לא מרוצים מכאן ומכאן" • "בארבע השנים הבאות בנושא הפלסטיני לא יקרה כלום. מי שחשוב אחרת חי באשליות"

ליברבן מסיבת עיתונאים בכנסת. צילום: פלאש90
ליברבן מסיבת עיתונאים בכנסת. צילום: פלאש90



ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, מבהיר הבוקר, במסיבת עיתונאים מיוחדת שכינס לקראת השבעת הממשלה היום אחר הצהריים: "כל פרסום על פירוק הסיעה לא עומד על הפרק. זה אפשרי אבל עדיין לא למדנו את הלקחים. יש גורמים לא מרוצים מכאן ומכאן".

דבריו של ליברמן נאמרו על רקע הפרסום אתמול בערוץ 10, כי הליכוד וישראל ביתנו ייפרדו לשתי סיעות נפרדות וכך יפעלו בככנסת החדשה. "עשינו היסטוריה, פעם ראשונה שראש ממשלה מהימין נבחר פעם שנייה".

לגבי מינוי אלקין לסגן שר החוץ ומי שינהל את המשרד עד לפתרון בעיותיו המשפטיות
אמר: "מינוי אלקין לסגן שר החוץ היה בתיאום איתי. אלקין היה יו"ר קואליציה מהטובים ביותר ואין לי ספק שהוא יפתיע גם במשרד החוץ. יש לו יכולות גבוהות מאוד".

לדבריו, סדר היום לפיו הורכבה הממשלה החדשה הוא סדר היום שהובילה מפלגתו: "כל המפלגות רוכבות על הדגלים של ישראל ביתנו הן בנושא הגיוס, זכות לדיור, כושר השתכרות או שינוי שיטת הממשל. אני מקווה שהממשלה החדשה עם השותפים החדשים תפעל בנושאים אלה. אני חושב שישראל ביתנו יכולה להיות מרוצה שהיא מובילה".

עוד אמר, כי הפערים המדיניים בין מרכיבי הקואליציה החדשה לא יביאו לפירוקה כיון ש"בארבע השנים הבאות בנושא הפלסטיני לא יקרה כלום. זו הערכה שלי. כל מי שחשוב אחרת חי באשליות".
ליברמן הבהיר כי לא היה לו כל קשר להדחתו של ראובן ריבלין מתפקיד יו"ר הכנסת.
אביגדור ליברמן הליכוד ביתנו ישראל ביתנו ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד