י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
גיבור השעה

שוטר תפס בידיו תינוק שנזרק מהמרפסת בקומה השנייה

שוטרים הוזעקו לעיר ג'רזי סיטי, ארה"ב, בעקבות דיווח על גבר המאיים להשליך תינוק ממרפסת בקומה שניה | לאחר שניסיון המשא ומתן כשל זרק האיש את התינוק ואחד השוטרים הצליח לתופסו | הסיפור המלא

שוטר תפס בידיו תינוק שנזרק מהמרפסת בקומה השנייה
השוטר עם התינוק שהציל צילום: עיריית ג'רזי סיטי

שוטר בניו ג'רזי זכה לכינוי גיבור לאחר שתפס תינוק בן חודש שנזרק ממרפסת בקומה השנייה, אדוארדו מטוטה ועמיתיו במשטרה בג'רזי סיטי הגיעו ביום שבת האחרון לבית בעיר לאחר דיווח על גבר "המחזיק תינוק מחוץ מרפסת", כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים.

השוטר ג'וזף קייסי החל לקיים משא ומתן עם הגבר ולנסות לשכנע אותו לא לזרוק את התינוק, אך בסופו של דבר הגבר הפיל את התינוק, אך השוטר מטוטה הגיב במהירות ותפס את הילד ללא פגע.

לאחר המקרה פרסמה לשכת התובעת המחוזית, דברי שבח לשוטרים: "כל הכבוד לשוטרים המעורבים, על גבורתם ועל הבאת המצב המסוכן הזה למצב בטוח", כך אמרה תובעת מחוז הדסון, אסתר סוארס, "אנו רוצים במיוחד להודות לשוטר שהחל לקיים עם החשוד משא ומתן, ולהודות לשוטר שתפס את התינוק בבטחה לאחר שהופל מהמרפסת בקומה השנייה".

השוטר עם התינוק שהציל. צילום: עיריית ג'רזי סיטי.

ראש עיריית ג'רזי סיטי, סטיב פולופ, שיתף תמונה באינסטגרם המראה את השוטר מחזיק את התינוק בבית חולים, הוא הודה לשוטרים שהצילו את התינוק שהיה בסכנת מוות, "הם ראו גבר שמאיים לזרוק תינוק מהקומה השנייה של הבניין, ניסו לנהל משא ומתן איתו, אך האיש זרק את התינוק בן החודש, והשוטרים במקום הגיבו במהירות והצליחו לתפוס את התינוק, למרבה המזל התינוק לא נפגע פיזית".

האיש ששמו לא פורסם, הואשם בניסיון לרצח, תקיפה בנסיבות מחמירות וסיכון טובת הילד, כך נמסר מדוברות עיריית ג'רזי סיטי לרשת CNN, החקירה נמשכת. התינוק שהועבר לבית החולים לצורך בדיקות, שוחרר מאוחר יותר.

ג'רזי סיטי שוטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד