י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"כולם ‏צרחו שיפסיק"

דרש לעטות מסיכה והותקף: תקרית חריגה בטיסה ליש‏ראל

בלילה שבין ראשון ‏לשני השבוע, נחתה טיסה של ‏חברת אגיאן היוונית בישראל, במהלכה, התרחש אירוע אלימות חמור בין הנוסעים לבין נוסע שביקש שיעטו מסיכה כך לטענתו ‏

דרש לעטות מסיכה והותקף: תקרית חריגה בטיסה ליש‏ראל
מוגנים בטיסה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

על פי החשד, נוסע שהיה על ‏מטוס שיצא ביום ראשון בלילה מיוון לכיוון ישראל, הותקף על ידי נוסעים ‏אחרים, שלטענתו תקפו אותו ‏אחרי שביקש מהם לעטות מסיכה.

‏לפי הפרטים שפורסמו בעיתון "יש‏ראל היום", הנוסע הגיש תלונה‏ במשטרה, בטענה שהנוסעים שי‏שבו לפניו סירבו לעטות מסי‏כות - ואף תקפו אותו בצורה קשה - ‏בפניו ובגופו.

‏מייד לאחר הנחיתה המתינו ‏רופאים מחוץ למטוס ובדקו את ‏הנוסע, שעל פי החשד הותקף על ‏ידי הנוסעים האחרים. לפי המידע שהגיע לעיתון 'ישראל היום', הנוסעים טוענים להגנתם כי הוא זה שתקף את אשתו ‏של אחד מהם. הנוסע הגיש תלו‏נה במשטרה, ובמשטרה חוקרים ‏את האירוע.

‏"ישבתי בסמוך לאירוע וראינו ‏הכל", סיפר לעיתון נוסע ‏שהיה על הטיסה. לדבריו, "התו‏קף, בן מיעוטים, לא הסכים לע‏טות את המסיכה במהלך הטיסה‏ אף שהדיילת ביקשה ממנו כמה ‏פעמים". לדבריו, "זה היה נשמע ‏כאילו שהוא דופק לנוסע את הראש ‏בחלק מסוים במטוס. הרביצו ‏לו ליד אשתו, הבת שלו, בת 8 ‏בערך, וילד בן 12 בערך, כולם ‏צרחו שיפסיקו".

‏גורמים בנתב"ג מבהירים שמ‏דובר באירוע חריג, אך לטענתם, ‏יש לא מעט מקרים של היתק‏לויות בין נוסעים ובין צוותי אוויר בכל הקשור לעטיית מסיכה במהלך הטיסה. מחברת אגיאן לא נמסרה תגובה.

מטוס אלימות קורונה מסכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד