י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לאחר ניכוי שליש: שמואל וייספיש שוחרר מהכלא

הסיקריק שהורשע באלימות נגד חנות 'ספייס' בגאולה, סיים לרצות את תקופת מעצרו לאחר ניכוי שליש - בשל התנהגות טובה • חגיגות קבלת פנים בחוגי 'העדה החרדית'

שמואל וייספיש. צילום: פלאש 90
שמואל וייספיש. צילום: פלאש 90



יוצא לחופשי: האסיר שמואל וייספיש, מהפעילים המרכזיים במאבק האלים נגד חנות 'ספייס' בירושלים, שוחרר אתמול (א) מהכלא.

וייספיש היה מעורב במאבק נגד אחד מסניפי רשת המחשבים שנפתח בשכונת גאולה הירושלמית. בעקבות חלקו במאבק האלים, ולאחר שהורשע בעבירות שונות - הוא נשפט לשנתיים מאסר, מהם ריצה בפועל שנה ושלושה חודשים.

לאחרונה קבעה ועדת השחרורים של שב"ס כי הוא ישוחרר מוקדם בשל ניכוי שליש מעונשו. ההחלטה התקבלה בהליך שגרתי, והניכוי הוא עקב 'התנהגות טובה'.

אתמול, חגגו בקהילת 'אנשי ירושלים' את שחרורו. הערב (ב') הוא יחגוג שוב ב'אוהל שרה' בשכונת מאה שערים, בחגיגה אליה צפויים להגיע בני משפחה, חברים ואנשי 'העדה החרדית'.

שמואל וייספיש סירב להגיב לידיעה.

כשנכנס לכלא, לפני יותר משנה, ערכה עבורו 'העדה החרדית' עצרת הזדהות, "ר' שמואל אינו מובל לכלא לבדו, היהדות החרדית כולה מובלת עמו, שהרי לא את ר' שמואל שפטו, אלא את מה שהוא מייצג, את הטוהר והקדושה, את היהדות הצרופה", נאמו אז.

מאוחר יותר, נקלעה רשת 'ספייס' לקשיים כלכליים וסגרה את סניפיה. חבריו של וייספיש טרחו לעדכן אותו על כך במקום מושבו - מאחורי סורג ובריח, ולדבריהם "הוא שמח על כך. זו הייתה הוכחה מלמעלה שהמאבק היה על טהרת ירושלים".
שמואל וייספיש ספייס סיקריק אלימות שחרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד