י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הגבלות על מערכת החינוך?

רה"מ בנט מזהיר: "מגדלים פה דור של זומבים"

ראש הממשלה קיים דיון בנושא חינוך לקראת החזרה למסגרות החינוך, וטען שאם לא תהיה למידה רציפה, הילדים יהיו זומבים: "ילדים בלי בית ספר - מדרדרים בכל הפרמטרים"

רה"מ בנט מזהיר: "מגדלים פה דור של זומבים"
ילד עוטה מסכה בכיתה ביישוב אפרת צילום: ershon Elinson/Flash90

לקראת החזרה לבתי הספר, ראש הממשלה נפתלי בנט קיים היום דיון בנושא החינוך יחד עם שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון. רה"מ אמר כי הוא בעד מתווה חזרה מסודר. "אני רוצה לעשות ניהול סיכונים מחושב. לא היסטריות. אני צופה שבסופו של דבר אנחנו נראה דעיכה. אנחנו הולכים לתקופה לא קלה עכשיו של 'אחרי החגים'", צוטט בנט ב'חדשות 13'.

"אני אומר מראש - הימים הראשונים של אוקטובר יהיו מורכבים. הדבר הראשון שקורה - אנחנו עושים עוד פעם מכת אנטיגן. אני מקווה שהקו שאני מקווה שננוע אליו - לחלק מסה של בדיקות להורים, ושאר הילדים יעברו בדיקה ביתית יום יום בשבוע", אמר רה"מ.

בנט הסביר מדוע הוא בעד למידה רציפה: "מי שרוצה כל הזמן לסגור והגבלות - גוזר עלינו לחיות את 2020 לנצח, או לפחות בעתיד הנראה לעין. בלי הורים שיעבדו - אין משק מתפקד. ילדים בלי בית ספר - מדרדרים בכל הפרמטרים. אנחנו צריכים לאפשר למידה רציפה. אחרת אנחנו מגדלים פה דור של זומבים".

"המטרה שלנו היא שכולם ישתפו פעולה, וזה ניתן להשיג בשני אופנים: כשכולם מבינים מה נדרש מהם, שזה לא משוואות מתמטיות מסובכות אלא מתווה פשוט לביצוע ובהיר וכשהגזרה היא כזאת שהציבור יכול לעמוד בה", הבהיר.

קורונה נפתלי בנט מערכת החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד