כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

סנפלינג בויז'ניץ: בית המדרש עבר ניקוי חיצוני לפסח

פועלים השתלשלו מגג בית המדרש הגדול כדי לנקות את הבניין היטב, לקראת ליל הסדר השני שיערוך האדמו"ר • מדובר באירוע היחיד של החסידות המתקיים בבית המדרש

סנפלינג בויז'ניץ: בית המדרש עבר ניקוי חיצוני לפסח



תושבי קריית ויז'ניץ בבני ברק, השתוממו הבוקר (ב) למראה צעירים חילוניים, מבצעים סנפלינג על קירות בית המדרש הגדול.

הסיבה: מזה שנים רבות, לא לוטש ומורק בית המדרש הגדול של חסידי ויז'ניץ בקרית ויז'ניץ בבני ברק. יופיו והדרו לא מצריך טיפול לעיתים קרובות בכתליו החיצוניים. אולם חלפו שנים מאז נוקה בפעם האחרונה, הזמן נתן את אותותיו, ואין כמו פסח כדי לבצע מתיחת פנים וחידוש.

אם בעבר, השתמשו לצחצוח הבניין בחברה שהשתמשה במנוף גבהים או בצינורות ארוכים, הרי שהפעם החברה שהוזמנה לבצע את עבודות המירוק, מפעילה אנשי מקצוע המטפסים על הקירות מבחוץ לצורך הניקוי.

וכך צפו סקרני בני ברק בפועלים משתלשלים מבעד למנוף שהוצב על גג בית המדרש, כשהם חגורים בחבלים עבים, ולמתניהם דלי ובו חומרי ניקוי, מברשות ומטליות. בעבודה ידנית איטית אך יסודית, חזר הברק והזוהר לאבנים שהספיקו להצהיב במרוצת השנים, ופנים חדשות באו לכאן.

הניקוי בוצע לקראת ליל הסדר השני שעורך האדמו"ר מויז'ניץ בבית המדרש, לאחר כעשור שנים שבהם לא נערך ליל סדר על ידי האדמו"ר ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל מפאת מחלתו. יש לציין, כי כל אירועי החסידות נערכים ב'שאטער' מיוחד הסמוך לבית המדרש, ורק עריכת הסדר מתקיימת בתוך ההיכל.
ויז'ניץ ליל סדר ניקוי בית מדרש חסידות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד