ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חוסר היענות מהציבור

במשך שלושה חודשים: יינתנו חיסונים שפג תוקפם

לאחר דיונים בין פייזר למשרד הבריאות, הוחלט כי תוקפן של עשרות אלפי מנות חיסון יוארך בשלושה חודשים - עד לסוף חודש אוקטובר | מעל 70% מהחולים קשה בשבועות האחרונים הם כאלו שאינם מחוסנים

במשך שלושה חודשים: יינתנו חיסונים שפג תוקפם

חברת פייזר החליטה להאריך את תוקפן של עשרות אלפי מנות חיסון שנמצאות בישראל - כך פורסם הערב (רביעי) ב'חדשות 13'. מדובר בכ-60 אלף מנות שתוקפן פג בחודש יולי הקרוב בשל חוסר היענות מצד הציבור, והמדינה שמרה אותן בהקפאה עמוקה.

בשבועיים האחרונים התקיימו דיונים נמרצים בנושא בין אנשי משרד הבריאות לבין חברת התרופות, בסופן הוחלט כאמור, להאריך את תוקף החיסון בשלושה חודשים, עד לסוף חודש אוקטובר.

לצד זאת, פורסם היום (רביעי) ב'חדשות 12' כי יותר מ-70 אחוז מהחולים קשה אינם מחוסנים. בנוסף: מהנתונים בשבועות האחרונים עולה, כי 96% מהנפטרים הצעירים - כלל לא התחסנו. חלקם בני 30 ואפילו בני 20 - ובריאים לחלוטין. אנשים צעירים, בריאים וללא מחלות רקע- שלמרבה הצער מתו מקורונה כי לא התחסנו.

מי שהוסיפה בנושא היא - הד"ר דורית ניצן, בכירה בארגון הבריאות העולמי שהתראיינה אצל עידן קוולר בגל"צ ואמרה: "חייבים לחסן את המין האנושי מהר ככל שניתן. מצד אחד, צריך לשכנע את מתנגדי החיסונים, ומצד שני להריץ את החיסונים למקומות בהם אנשים מעוניינים להתחסן ואין להם אפשרות".

פג תוקף חברת פייזר חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד