י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"פרצה הקוראת לגנב"

יצא מהחנות - וגילה שהרכב המסחרי איננו | תיעוד

פלסטיני בן 26 מואשם כי גנב רכב מסחרי מאזרח שנכנס לרכוש מוצרים בחנות נוחות | האזרח, שהותיר את הרכב מונע, גילה כשיצא מהחנות שרכבו נעלם | החשוד נעצר ע"י שוטרים במחסום רנטיס

יצא מהחנות - וגילה שהרכב המסחרי איננו | תיעוד
גניבת הרכב צילום: דוברות המשטרה

יחידת התביעות של המשטרה הגישה אתמול (רביעי) כתב אישום נגד פלסטיני בשנות ה-20 לחייו, אשר גנב רכב מאזרח שנכנס לרכוש מוצרים בחנות נוחות בתחנת דלק בעיר שוהם.

לפי כתב האישום שהוגש נגדו, בתאריך 17.09, הנאשם ניצל הזדמנות כאשר נהג רכב מסחרי נכנס לחנות נוחות בתחנת דלק פז בשוהם, והשאיר את רכבו כשהוא מונע. הנאשם שהגיע למקום עם שותפו, נכנס לרכב המונע, גנב את הרכב והחל בנסיעה לכיוון מחסום רנטיס.

במחסום, שוטרים שפעלו במקום הבחינו ברכב הגנוב. אלא שאז הנאשם נטש את הרכב הגנוב והחל נמלט בריצה מהמקום, אולם בתום מרדף קצר הצליחו השוטרים לעצור את הנאשם, תושב שטחי הרשות הפלסטינאית, בן 26.

בחקירתו עלה כי מעבר לעבירת גניבת הרכב, הרי שהנאשם שוהה בישראל ללא אישור וכי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. אתמול הגישה חטיבת התביעות שלוחת מעצרים שרון, כתב אישום נגד הנאשם בעבירות של קשירת קשר לעשות פשע, גניבת רכב בצוותא, נהיגה ללא רישיון נהיגה ועבירות נוספות.

לכתב האישום צורפה בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו. "נדגיש כי השארת רכב מונע ללא השגחה מהווה עבירה על תקנות התעבורה ובנוסף מהווה 'פרצה הקוראת לגנב'", נמסר מהמשטרה.

גניבת רכב כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד