ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאחר מחלה קשה

טרגדיה בחג: אברך צעיר בן 28 הלך לעולמו

הרב אברהם קלירס ז"ל, מחסידי סלאנים בבית שמש נולד להוריו אחרי 22 שנה והיום הוא נפטר למגינת לב בגיל 28 לאחר שסבל ממחלה קשה בשנתיים האחרונות

טרגדיה בחג: אברך צעיר בן 28 הלך לעולמו
נר דולק. אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: טרגדיה קשה בקהילת חסידי סלאנים בבית שמש. האברך הצעיר הרב אברהם קלירס ז"ל, בן ה-28 הלך לעולמו, לאחר מחלה קשה ונוראה שממנה סבל בשנתיים האחרונות.

המנוח ז"ל, היה בנו יחידו של יבלחט"א, הרב החסיד רבי דוד קלירס, מחשובי חסידי סלאנים המתגורר ברחוב יונה בירושלים. בנו של החסיד רבי מאיר קלירס ממקימי ובוני חסידות סלאנים, ונכדו של הגאון רבי משה קלירס זצ"ל, רבה של טבריה.

ר' אברהם ז"ל, נולד להוריו לאחר 22 שנות ציפייה, לאחר ברכת הרבי מפשעווארסק זצ"ל.

בילדותו למד בתלמוד תורה ויז'ניץ בירושלים וכבר אז ניכר כי מדובר בנשמה עילאית. בבחרותו למד בישיבות סלאנים בבני ברק, והיה דבוק בלב ונפש למורו ורבו האדמו"ר יבדלח"ט.

הגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי', בתו של הרב פנחס מיסקי, מחשובי חסידי סלאנים בבית שמש.

לאחר נישואיו המשיך לשקוד על התורה בכולל של החסידות בבית שמש והיה אברך שכל כולו תורה, מסביר פנים לכל אדם וגומל חסד עם הבריות.

למגינת לב הותיר אחריו את שני הוריו, רעייתו שתחי' ושלושה יתומים רכים שנותרו ללא אב.

מסע הלוויתו ייצא הערב (חמישי, ב' דחול המועד סוכות) בשעה 19.15 מבית המדרש הגדול של חסדות סלאנים ברחוב דורש טוב בירושלים, לעבר הר המנוחות, שם ייטמן, למנוחת עולמים.

בגלל הלוויה ביטלו בחסידות סלאנים את שמחת בית השואבה שהיתה אמורה להתקיים הערב בשירה ובזמרה, לילדי החסידות שהתפללו במניין הילדים בראש השנה ויום הכיפורים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

חסידות סלאנים אברך נפטר אברהם קלירס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד