י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
משא נדיר בהיכל החדש

היסטוריה בויז'ניץ: אלפים בשיחתו של ראש הישיבה

היסטוריה בקרית ויז'ניץ: ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין הגיע למשא נדיר לרגל חנוכת בית המדרש החדש ויז'ניץ בבני ברק בנוכחות הרבי • צפו

היסטוריה בויז'ניץ: אלפים בשיחתו של ראש הישיבה
הגרי"ג אדלשטיין בויז'ניץ צילום: באדיבות המצלם

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין הגיע הערב (חמישי, ב' דחול המועד סוכות) לחנוך את בית המדרש החדש של חסידות ויז'ניץ בבני ברק בשיחת חיזוק.

האדמו"ר מויז'ניץ ביקש להמשיך את מסורת אבותיו, לאחר שסבו ה'אמרי חיים' מויז'ניץ הזמין את ה'חזון איש' להשתתף בחנוכת הבית של בית מדרשו החדש ואח"כ ה'ישועות משה' שהזמין את מרן הרב שך לחנוכת בית מדרשו, כעת הזמין האדמו"ר את ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין לחנוכת הבית.

ראש הישיבה שלא השתתף מעולם בטישים ובאירועים חסידיים, נאות לבקשה והגיע הערב לבית המדרש החדש של ויז'ניץ ונשא משא היסטורי לעיני אלפי החסידים והאדמו"ר שישב מולו והאזין בקשב לדברים.

ראש הישיבה פתח את דבריו בשפת האידיש ואמר כי פותחים בכבוד אכסניה ודיבר בשבח קהילת ויז'ניץ המפוארת בבני ברק ועל כבוד התורה של בית המדרש החדש שנבנה. בהמשך חיזק את הקהילה בעבודת התורה, התפילה והשמחה, ולימוד המוסר, כפי שנוהג ראש הישיבה תמידין כסדרן לחזק את לימוד המוסר.

אלפים רבים מתושבי בני ברק, חסידים וליטאים הגיעו להשתתף במעמד המיוחד, כאשר בסוף השיחה ירד ראש הישיבה מבימת ארון הקודש ושוחח דקה ארוכה עם האדמו"ר והודה לו על ההזמנה והזכות לחזק עם רב.

לאחר שיצא ראש הישיבה ליוו אותו מאות מסביב לרכבו עד למעונו ברחוב ראב"ד.

 

הגרי''ג אדלשטיין חסידות ויז'ניץ שיעור נדיר ביקור נדיר חול המועד סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד