כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מה כתב אובמה בספר האורחים של משפחת נתניהו?

וושינגטון פינת רחביה: ביקור אובמה בבית ראש הממשלה נשא אופי אישי ומשפחתי • מה המליץ ליאיר נתניהו? מה מסר לשרה בשם מישל? ומה כתב בספר האורחים?

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

בשולי ביקורו אמש של הנשיא ברק אובמה במעונו הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כתב כמה מילים, למזכרת, בספר האורחים, כנהוג.

"לכבוד לי לאשרר את הקשרים היחודיים בין שתי מדינותינו. בכל מובן, מביטחון ועד הכלכלה שלנו, שיתוף הפעולה שלנו מעולם לא היה חזק יותר וזאת, בין היתר, הודות למחויבות העמוקה של ראש הממשלה נתניהו. מי יתן והקשרים שלנו ימשיכו לצמוח, בשם העמים שלנו ולמען שגשוג וכל עמי העולם".

המשפטים נכתבו, כמובן, בשפה האנגלית:

It is a great honour to reaffirm the extraordinary bonds between our two countries. By every measure, from security to our economy, our cooperation has never been greater and this in part is because of the strong commitment of Prime Minister Netanyahu. May our bonds continue to grow . On behalf of our people and prosperity for all people.


בביקורו בבית ראש הממשלה שוחח הנשיא אובמה עם בנו של ראש הממשלה, יאיר. נתניהו הצעיר התעניין אודות שלום בנותיו של אובמה, ולאחר מכן סיפר לנשיא כי הוא לומד כעת יחסים בינלאומיים והוסיף: "אבא לא רוצה שאכנס לפוליטיקה". אובמה השיב לו: "כנס לעסקים קודם".

רעייתו של אובמה, מישל, לא הצטרפה לביקור כיון שעל פי הנוהג בימים בהם הבנות לומדות בבית הספר הגב' הראשונה לא מצטרפת למסעותיו של בעלה. אובמה אמר לרעיית ראש המשלה, שרה, כי "רעייתי רצתה מאוד להצטרף אליי לביקור בישראל".
ברק אובמה בנימין נתניהו ספר האורחים ביקור בית ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד