י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מיליון שקל לבית החולים הישראלי

כך מנצלים המיסיונרים את הקורונה: "ההזדמנות הגדולה"

ארגון צדקה נוצרי טוען כי הוא היבואן הגדול של סיוע הומניטרי לישראל בזמן שנגיף הקורונה משתולל, והציג זאת כ"הזדמנות הגדולה ביותר בהיסטוריה שלנו" כדי לקדם את האג'נדה שלו | "הארגון מנצל את הטראומה והטרגדיה של הקורונה במתכוון" מזהירים ארגונים הנאבקים במיסיון

כך מנצלים המיסיונרים את הקורונה: "ההזדמנות הגדולה"
אילוסטרציה צילום: unsplash

ארגון הצדקה הנוצרי Joseph Project הפועל בארה"ב פנה לתומכיו בבקשת תרומות בכדי לקדם סיוע לארגונים ישראליים. במכתב שפורסם במרשתת, אך נמחק. כתב ארגון הצדקה כי "המגיפה קשורה לתוכנית הנבואית של אלוקים לגאולת ישראל ולשיבת ​​אותו האיש". כך מדווח העיתון היהודי Jewish Chronicle.

לטענת ארגונים הנאבקים במיסיון, ארגון הצדקה הנוצרי "מנצל את הטראומה והטרגדיה של הקורונה במתכוון". באתר האינטרנט של הברית הלאומית היהודית המשיחית של אמריקה (MJAA), ארגון ללא מטרות רווח. נכתב כי המגיפה העניקה לארגון הלאומי "הזדמנות חסרת תקדים להרחיב את טווח ההשפעה של פרויקט שמקדם הארגון Joseph Project הן מבחינה פיזית והן מבחינה רוחנית לתפארת המשיח אותו האיש".

מנהלי הפרויקט טוענים שהם מובילים סיוע הומניטרי בישראל. במחסן ענק, עם רהיטים, ביגוד, ציוד רפואי וציוד נוסף לישראלים נזקקים.

מטעם הפרויקט פורסם, כי הם מעניקים יותר מ-100 מיליון דולר לסיוע לשירותים חברתיים, לבתי חולים, למרכזים לניצולי שואה ועוד, לקראת מה שהם מכנים "הגשמת הנבואה המקראית".

תעמולת הנוצרים.

על פי הדיווח ב-Jewish Chronicle, אנשי הפרויקט טוענים כי מוסדות ישראליים שונים ביקשו את עזרת הארגון במהלך המגיפה, ביניהם חברת דיור רווחה ממשלתית, ארגון ניצולי שואה, המרכז הרפואי הרצוג בירושלים ועוד כמה.

המנהל הבינלאומי של בית החולים הרצוג, סטיבן שוורץ אישר ל-JC כי פרויקט ג'וזף העניק להם תרומות בסך כולל של מיליון שקלים. אך עם זאת ציין כי "מעולם הם לא קידמו אצלינו שום יהדות משיחית כלשהי. התרומות שלהם מעולם לא היו עם שום מסר על התנועה הזו, וגם לא תנאי לקבל תרומות אלה".

הוא כינה את העבודה שהם מבצעים "פנומנלית, ללא תנאי", אך הוסיף כי "אינו מודע לאף מכתב על קורונה ולמסרים אודות תוכניות גאולה נבואיות. וגם לא אישרתי שהם יתייחסו להרצוג בהקשר הזה". הוא אומר שהוא מכיר הרבה מאנשי המפתח היטב, ואף אחד לא שוחח אתו על יהדות משיחית.

שאנון נוסן, ישראלית מנהלת ארגון 'בינינו' הישראלי נגד המיסיונרים, אומרת ל'בחדרי חרדים': "המיסיונרים הללו מנצלים במכוון טראומות וטרגדיות בישראל. הם משתמשים באירועים מצערים כדי להעביר את הנצרות שלהם לחלשים ביותר בחברה הישראלית".

דובר הארגון 'פרויקט ג'וזף' בישראל אמר ל-JC כי הוא "לא מכיר את המכתב הזה, ואף אחד מהצוות שלנו לא מכיר אותו. זה בהחלט לא היה באתר שלנו". בנוגע לסרטונים השונים על הפרויקט שפורסמו בשני האתרים בארה"ב, הוא אמר כי הוא "יכול לדבר רק בשם הסניף הישראלי המייצג את העבודה שלנו".

הדובר הוסיף וציין: "פרויקט ג'וזף עובד עם מגוון ארגונים חברתיים המסייעים לאנשים ללא קשר לדת, גזע ואידיאולוגיה. פרויקט ג'וזף אינו מבצע פעילות דתית או מיסיונרית". הוא הוסיף כי פרויקט ג'וזף אינו ארגון דתי, אין לו מטרות ואמונות דתיות או משיחיות ואינו מבקש להתנצר, או להשפיע על עמדותיהם של ישראלים ויהודים כלפי אותו האיש על ידי מתן סיוע להם". לגבי הקשר עם ארה"ב הוא אמר "אנחנו ארגונים נפרדים".

נוצרים קורונה מיסיונרים חומר מיסיונרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד