ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"לתת לעם להתגעגע"

העצה שמשיא עמית סגל לנפתלי בנט

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל מציע לראש הממשלה הצעיר לפרק את הממשלה עם תום כהונתו ברוטציה כדי "לתת לעם שיתגעגע אליו" | סגל הופתע מכך שניר אורבך ועידית סילמן נתנו ידם להקמת הממשלה

העצה שמשיא עמית סגל לנפתלי בנט
עמית סגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל מעניק בשבועות האחרונים ראיונות לכל דורש וזאת לשם קידום ספרו החדש 'סיפורה של הפוליטיקה הישראלית'. לצד הדיבור על הספר, סגל שנחשב לפרשן הפוליטי המוביל כיום בישראל, מספק מעת לעת כותרות מעניינות. כך למשל בראיון ל'ערוץ 7' הציע לראש הממשלה הצעיר נפתלי בנט בן ה-49, כיצד לנווט את המשך דרכו הפוליטי.

"אם אני הייתי יועץ של בנט הייתי אומר לו 'אחרי שנתיים תפרוש, תפרק את הממשלה ותן להם להתגעגע אליך ואז אולי תוכל לחזור'. אם בנט לא רוצה לא תהיה רוטציה. גנץ לא רוצה את הרוטציה ולא בטוח שמרב מיכאלי ורע"מ רוצים אותה", אמר סגל ל'ערוץ 7'.

סגל המשיך ואמר: "הוא מחפש את המטבע מתחת לפנס. הוא אומר שאם בימין הוא שרוף אין לו אלא לפנות למרכז. כל המשבחים אותו בטורים לא יצביעו לו ולכן הוא צריך למצוא לעצמו בייס חדש. לו אני יועץ שלו הייתי אומר לו לך ימינה, כי משתמשים בך ויזרקו אותך. במרכז אין לבנט תקומה".

כן הוסיף סגל ואמר: "הופתעתי מכך שבנט הצליח להביא את סילמן אורבך וחבריהם למרות שהסביבה שלהם לא אהבה את הממשלה הזו. אולי הלחץ ברחוב הציוני דתי הבורגני כמו רחובות והדר גנים היה לחץ פחות כבד והייתה שם יתר תמיכה בממשלה".

עמית סגל נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד