ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
להקביל פני רבו ברגל

ראש העיר פתח תקווה בביקור אצל גדולי ישראל והרבנים

סבב ביקורים נרחב ערך ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג בבתי גדולי ישראל ורבני העיר. 'בחדרי חרדים' עם תיעוד מסכם של הביקורים של ראש העיר שסיפר לרבנים על התפתחות העיר 

ראש העיר פתח תקווה בביקור אצל גדולי ישראל והרבנים
רמי גרינברג בסוכת הגר"ש בעדני צילום: באדיבות המצלם

לרגל ימי חול המועד של חג הסוכות ערך ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג ביקורים נרחב בסוכותיהם של רבני העיר פתח תקווה ובני ברק, והתקבל במעונם בחום ובידידות רבה.

את הסבב פתח ראש העיר בסוכתו של הפוסק הגאון רבי בן ציון קוק, המשמש כרבה של קהילת אבי עזרי בעיר. הרב קוק שוחח עם ראש העיר בענייני החג והשעה וציין את התרגשות הקהילה כולה מהבנייה המתקדמת של בניית בית הכנסת החדש של הקהילה - אותה מוביל ראש העיר.

לאחר מכן התקבלו ראש העיר יחד עם סגנו וממלא מקומו אליהו גינת המשמש כיו"ר תנועת ש"ס בעיר, בסוכתו של ראש הישיבה הגאון רבי אברהם חפוטא, שהביע התפעלותו מהעשייה הברוכה והמשותפת של ראש העיר וסיעת ש"ס עבור ציבור בני התורה בעיר בכל שכונות העיר, באופן חסר תקדים.

בשעות הצהריים התקבל ראש העיר בכבוד רב בעצרת המרכזית שנערכה במרכז העיר ע"י קהילת יוצאי חברון בנוכחות ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה הגאון רבי דוד כהן. בנוכחות מאות מתושבי העיר הודה ראש הישיבה לראש העיר רמי גרינברג על פעלו למען עולם התורה בעיר, ואף כיבדו לשאת דברים בענייני החג.

מאות הנוכחים שרו והתרגשו עם ראש העיר בשירי חג והלל במשך שעה ארוכה, כשבמקום נכח גם רבה הראשי של העיר פתח תקווה הגאון רבי מיכה הלוי, שנשא דברים אף הוא בשבחו של ראש העיר.

ראש העיר ויו"ר ש"ס המקומית התקבלו מאוחר יותר באהדה רבה גם בבתיהם של הרבנים הגאונים, הגאון רבי משה פינטו, ראש מוסדות 'פאר משה', הגאון רבי אליהו כהן ראש מוסדות מרבה תורה, והגאון רבי מאיר אלול ראש מוסדות היכל הקודש.

הרבנים דיברו בשבחו של ראש העיר ועל העשייה הבלתי פוסקת של העירייה יחד עם סיעת ש"ס והעומד בראש בעיר עבור כל הקהלים התורניים בעיר, לחיזוק שמירת המסורת והוספת בניינים לתורה ותפילה בעיר באופן ששלט היה זכור עד כה טרם כניסתי של ראש העיר הנוכחי לתפקיד.

ראש העיר ביקר גם בסוכתם של גדולי התורה בבני ברק; תחילה במעונו של זקן חבר מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס הגאון רבי שמעון בעדני, לאחר מכן התקבל במעונם של גאב"ד חניכי הישיבות הגר"מ גרוס, ובסוכתו של חבר מועצת גדולי התורה של אגו"י האדמו"ר ממודז'יץ. גדולי התורה שבירכו את ראש העיר על פועלו הרב למען עולם התורה והחסד בעירו.

בין היתר שוחח הגר"ש בעדני עם ראש העיר על הפעילות הרבה בעירו הן של תנועת ש"ס והן מצד ראש העיר למען ציבור בני התורה הספרדי בעיר.

לאחר מכן המשיך ראש העיר את סבב הביקורים בבתיהם של רבני הקהילות בפתח תקווה, ועלה לבקר בין היתר במעונם ובסוכתם של המרא דאתרא בגני הדר ורבה של קהילת הבעש"ט הרה"צ רבי אפרים פישל מוטצען, ואצל הגאון הרב יקותיאל רוזנבאום, רבה של קהילת 'קהל חסידים' בגני הדר. משם המשיך לביקור חג אצל רבה של קהילת 'קהל חסידים' בשכונת כפר גנים ג' - הגאון רבי צבי לאו, ואל סוכת רבנים נוספים מקהילות חשובות במרכז העיר, בגני הדר, בכפר אברהם ועוד.

גם מקומו של האדמו"ר ממישקולץ לא נכחד מביקורו החגיגי של ראש העיר, וראש העיר ערך במעונו ביקור חג כמיטב המסורת הפתח תקוואית. בנוסף לביקורי החג שערך ראש העיר פתח תקווה במעונם של גדולי התורה וראשי הקהילות, חגג גרינברג את שמחות בתי השואבה הרבות ברחבי העיר עם הקהילות הרבות, והתקבל בהם בכבוד רב ובחמימות.

רמי גרינברג פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד