ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"ניצחון אדיר לחמאס"

הח"כית טוענת: בנט מוביל לעסקת שחרור מחבלים

בצל ההתחממות במערכת היחסים עם הרשות הפלסטינית, חברת הכנסת אורית סטרוק מ'הציונות הדתית' טוענת שישראל הולכת לקראת עסקת שחרור מחבלים עם חמאס | היא טוענת שראש הממשלה הוא זה שמוביל אותה: "כך ניתן להבין מידיעות מדאיגות שמגיעות מידי יום"

הח"כית טוענת: בנט מוביל לעסקת שחרור מחבלים
שחרור מחבלים כלא עופר. אילסוטרציה צילום: משה מילנר, לע"מ

בתוך כל המתקפות והביקורת על הממשלה, חברת הכנסת אורית סטרוק מ'הציונות הדתית' טוענת היום (שישי) כי ישראל הולכת לקראת עסקה שבה ישוחררו מחבלים.

לטענת סטרוק, ראש הממשלה הולך בגישה פשרנית מול חמאס ולא רק שהוא בוחר לשקם אל רצועת עזה ללא הסכם הפסקת אש, הוא גם מקדם עסקה שבה יוחזרו גופות החיילים ממבצע 'צוק איתן' בתמורה לשחרור מחבלים.

"עוד ועוד נורות אזהרה מהבהבות בימים אלה, ומתריעות כי עסקת שחרור מחבלים עם החמאס בפתח", פתחה בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה. "אם בנט יבצע עסקת שחרור מחבלים - יהיה זה לא רק צעד של אובדן דרך מצדו אלא גם נצחון אדיר לחמאס, ורוח גבית חזקה מאין כמוה לטרור בכלל, ולפיגועי-חטיפה בפרט".

"באופן לא-מפתיע, אלה בדיוק דרישות-הסף של החמאס: המחבלים שלא השתחררו בהסכמי אוסלו, רובם ישראלים. ומחבלי עסקת שליט שנכלאו מחדש", כתבה סטרוק.

היא המשיכה: "משפחת גולדין האצילית והמסורה נותנת כבר שנים למדינת ישראל את ההזדמנות ההיסטורית להשלים את השינוי החשוב הזה, להבהיר לחמאס שמעתה חטיפות ישראלים יהפכו מנכס - לנטל. הומניטארי תמורת הומניטארי - הם דורשים מעל כל במה, בצדק ובאומץ רב".

"במשך שנים היה נפתלי בנט השר שדפק על השולחן ודרש שהממשלה תפעל בהתאם לגישה של משפחת גולדין", הזכירה הח"כית מ'הציונות הדתית', "ותבהיר לחמאס, בשלל אמצעי לחץ, שהחזקת חללינו ואזרחנו לא תביא לו שום הישג, ולהפך: תעלה לו ביוקר רב".

"אבל לא, ראש הממשלה החדש בחר דווקא לשקם את עזה תחת אש. להכניס חומרי בניה, מלט, ברזל ועוד ללא שום פיקוח. וכנראה - כך ניתן להבין מידיעות מדאיגות שמגיעות מידי יום - גם להוביל עסקת שחרור מחבלים", טענה והזהירה.

שחרור מחבלים אורית סטרוק חמאס הרשות הפלסטינית נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד