ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לאחר שנת ייסורים

בד"ה: המחנך הדגול הלך לעולמו בערב החג

הרה"ג רבי יעקב שיק זצ"ל המנהל של תלמוד תורה 'אור מרדכי' בבני ברק ואיש החינוך הוותיק, שנדבק לפני שנה בקורונה, הלך לעולמו בערב חג הסוכות 

בד"ה: המחנך הדגול הלך לעולמו בערב החג
הרה"ג רבי יעקב שיק זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בערב חג הסוכות הלך לעולמו איש החינוך הוותיק הרה"ג רבי יעקב שיק זצ"ל. המנוח נדבק בקורונה לפני כשנה ומאז לא שב לאיתנו ומצבו הידרדר, ובערב החג כאמור הוא הלך לעולמו בגיל 86. 

המנוח זצ"ל נולד בהונגריה בכ"ז כסלו תרצ"ה לאביו הרב הגאון ר' משה שיק זצ"ל, משפחה יחסנית של רבני הונגריה.

בבחרותו למד ישיבת פוניבז', שם היה מקורב לראשי הישיבה מרנן הרב מפוניבז' וראשי הישיבה ובמיוחד עם מרן הרב שך זצ"ל.

היה מראשוני תושבי שכונת רמת אהרן בבני ברק. לימים עבר להתגורר בשכונת משכנות יעקב. איש חינוך מובהק. ונשא בתפקידים חינוכיים שונים. במשך שנים רבות כיהן ברמה כמנהל חינוכי של תלמוד תורה 'אור מרדכי' בשכונת אור החיים - רמת אהרן בבני ברק שייסד הרב משה קארפ זצ"ל.

זכה והעמיד דורות של תלמידים, היה אהוב כל תלמידיו ומכריו, נודע ביחס מיוחד לתלמידיו. במאור הפנים וחביבות רבה. היה המנהל החינוכי של תלמוד תורה אור מרדכי בשכונת אור החיים בבני ברק.

בשנים האחרונות לאחר פרישתו מהנהלת תלמודי התורה עבר לירושלים בשכונת נווה יעקב, שם התגורר בסמוך לשתי בנותיו, הרבניות ארלנגר ופוקס וקבע את מקום תפילתו בבית המדרש קהילות יעקב בשכונה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המנוח חלה בקורונה בגליה הראשונים אשתקד. הוא אושפז בבית החולים 'שערי צדק' שם הונשם והורדם פעמיים. ומאז לא שב לכוחותיו כבתחילה, ויממה לפני חג הסוכות הוא הובא למנוחות בבית החיים פוניבז' בבני ברק.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הלוויה הרב יעקב שיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד