י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
12 שנה אחרי בנו הבכור

טרגדיה: הרב ברוך פריימן ז"ל הלך לעולמו

איש החסד הרב ברוך פריימן ז"ל, מבעלי 'ברוך פריימן השכרת רכב' נפטר דקות לפני צאת השבת לאחר מחלה קשה. בחייו שיכל את בנו הבכור שבועיים לפני שמחת בר המצווה. הלוויתו הערב משמגר בירושלים

טרגדיה: הרב ברוך פריימן ז"ל הלך לעולמו
הרב ברוך פריימן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הערב מוצאי שבת חול המועד סוכות הגיעה הידיעה המעציבה משכונת רמת שלמה בירושלים על פטירתו של הרה"ח ר' ברוך פריימן ז"ל, מי שבמשך שנים רבות היה הבעלים של השכרת רכב פריימן במגזר החרדי. הוא נלחם במחלה הקשה והנוראה ממנה סבל והוא בן 52 בפטירתו. 

ר' ברוך ז"ל נולד בירושלים בכ' סיון תשכ"ט לאביו הרב בנימין פריימן שיבלחט"א ואמו מרת לאה שתחי' מרחוב צפניה בירושלים. 

בחייו עסק לפרנסו בהשכרת רכבים 'ברוך פריימן השכרת רכב' והיה בעל שם טוב במגזר החרדי. משרד הרכבים בבעלתו היה בשמגר בירושלים שם היה משכיר לאברכים ובני תורה ולא רק, היה אדם ישר ששירת את לקוחותיו בנאמנות ובמסירות. 

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על איש חסד אמיתי, איש צדיק משמח לבבות שעזר לכל אחד ואחד. 

לפני 12 שנה בחודש אדר תש"ע שיכל את בנו הנער הצעיר מתתיהו אלימלך פריימן ז"ל, שהיה פחות משלושה שבועות לפני חגיגת בר המצווה שלו ונפטר מהחיידק הטורף ומלוקמיה. 

מתתיהו אלימלך ז"ל, היה בנו בכורו של ר' ברוך פריימן. הוא נולד להוריו לאחר 5 שנות נישואין. ר' ברוך קיבל את הבשורה הקשה באהבה ובדומיה.

בשנה האחרונה חלה ל"ע במחלה הנוראה ואושפז פעמים רבות בבית החולים, בשבועות האחרונים מצבו הידרדר והוסיפו לו את השם 'חיים' כסגולה לרפואה, אך למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה דקות לפני צאת השבת בביתו בשכונת רמת שלמה. 

הוא הותיר אחריו את רעייתו שתחי' בתו של הרב לוי ולרשטיין שיחי' וושישה ילדים שטרם זכה להשיא. רק לפני כחודשיים זכה להשתתף בבר מצווה לבנו.

מסע הלוויה תתקיים הערב (מוצאי שבת קודש חול המועד סוכות) בשעה 23:00 בבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

השכרת רכב ברוך פריימן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד