י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הודעות מצוצות מהאצבע"

כהנא רמז: החרדים בדרך לממשלה, גפני תקף: "איש הזוי ושנוא ביותר"

חברת הכנסת מתן כהנא רמז בראיון כי מתנהלים מגעים עם בכירים חרדים על הצטרפותם לממשלת בנט-לפיד | חבר הכנסת משה גפני מכחיש ותוקף את כהנא: "האיש השנוא ביותר בחברה החרדית אחרי בנט ושקד" | גם בש"ס תוקפים את השר כהנא: "הספינים של האיש הזה הזויים"

כהנא רמז: החרדים בדרך לממשלה, גפני תקף: "איש הזוי ושנוא ביותר"
משה גפני/מתן כהנא צילום: פלאש90

השיח סביב הצטרפות אפשרית של הסיעות החרדיות לקואליציה עדיין מתנהל, השר מתן כהנא מימינה טוען כי הוא מקיים שייח עם פוליטיקאים ורבנים חרדים על האפשרות שיצטרפו לקואליציה. חבר הכנסת ממהר להכחיש ולתקוף.

השר לשירותי דת כהנא אמר בראיון לחדשות 12 כי הוא מנהל פועל להרחבת הקואליציה בימים שלאחר התקציב, "אני חושב שקואליציה של 61 זאת לא קואליציה מספיק טובה", ציין.

לדברי כהנא, "על פני השטח מחרימים אותי וקוראים לי אנטיוכוס, אבל מתחת לפני השטח יודעים יפה מאוד לבוא ולדבר איתי - בין אם זה פוליטיקאים ובין אם זה רבנים גדולים. אני מדבר עם כולם".

יו"ר יהדות התורה חבר הכנסת משה גפני מיהר להגיב: "מתן כהנא הוא איש הזוי", תקף, וציין כי כהנא הוא "האיש השנוא ביותר בחברה החרדית אחרי בנט ושקד ממציא המצאות כאילו מישהו ייכנס איתו לקואליציה".

בקשר לדבריו של השר כהנא כי החרדים מנהלים שייח לדון באפשרות כי יצטרפו לממשלה אמר גפני: "כל ההודעות שלו בעניין מצוצות מהאצבע ומשוללות כל יסוד. זה היה בתחילת הדרך שהיו כאלה שאמרו שהחרדים יצטרפו, וזה ממשיך עכשיו בהודעות הסרק שלו שאין מאחוריהן ולא כלום, רק איש הזוי".

גם בש"ס הגיבו לדברי השר כהנא: "הספינים של האיש הזה הזויים. אחרי שפעל רבות להרוס ולקעקע כל דבר שזיק יהדות נודף ממנו- רפורמת הכשרות, גיורים, פגיעה וזלזול ברבנים הראשים וברבני ערים והתחברות לגופים רפורמים ושונאי יהדות", תקף חבר הכנסת מלכיאלי.

לדברי יו"ר הסיעה מלכיאלי, "כעת מגיע כהנא בהמצאות חדשות. שכהנא אומר שהוא מדבר עם הפוליטיקאים החרדים - נראה לי שהוא מתבלבל עם גלעד קריב שיש כיפה לראשו".

מתן כהנא משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד