י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
המסר של שקד

העובדים במשכן הכנסת מתלוננים על הח"כים

אחרי שחברי הכנסת הוחרגו ממגבלות התו הירוק, עובדי המשכן מתלוננים "עשויים להדביק כמו כל אחד אחר" | בתוך כך, פרסמו בממשלה על החרגת ילדים נכים וילדי החינוך המיוחד מהמגבלות | ומסר משרת הפנים איילת שקד

העובדים במשכן הכנסת מתלוננים על הח"כים
משכן הכנסת צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שדווח על כך שחברי הכנסת מוחרגים מהתו הירוק, העובדים בכנסת, אשר עליהם חל התו הירוק שנכנס לאחרונה לתוקף במשכן הכנסת, מתלוננים.

לדברי העובדים שדיברו עם העיתונאית דפנה ליאל - איש לא מעז לברר מי מחברי הכנסת מחוסן, "הם מסתובבים בשטח בלי הפסקה, ועשויים להדביק כמו כל אחד אחר" אמרו. התסכול גדול במיוחד לנוכח ההחלטות האחרונות לחייב עובדים אחרים כמו מורים ומורות בתו ירוק.

"גורמים בכנסת מסבירים כי אין אפשרות לשלול מחברי כנסת את הזכות להגיע למשכן ולהצביע אבל בהחלט אפשר לבקש שיתנו דוגמא אישית ויבדקו וחבל שזה לא מתבצע" אמרה העיתונאית.

לצד זאת, פרסמו בממשלה על החרגת הילדים הנכים וילדי החינוך המיוחד מהתו הירוק. יושבת ראש ועדת החינוך, ח"כ שרן השכל בירכה על ההחלטה: "עבור ילדים בעלי מוגבלויות בדיקות יומיות הן כמעט ובלתי אפשריות - זאת סיטואציה קשה מאוד להורים" אמרה השכל.

בנוסף, כתבה שרת הפנים איילת שקד בשישי האחרון‏ ברשתות החברתיות: "כל חולי הקורונה המאושפזים כעת ביחידה לטיפול נמרץ באיכילוב - אינם מחוסנים".
וסיימה בבקשה: "לכו להתחסן. בבקשה מכם. למי שטרם עשה זאת".

משכן הכנסת התו הירוק קורונה איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד