י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אגודה שיתופית"

אמנון אברמוביץ': זה מה שהממשלה הנוכחית צריכה ללמוד מקודמתה

הפרשן אמנון אברמוביץ' מבקר את הנוהג של בכירים בממשלה לתקוף את ראש שירותי בריאות הציבור בכלי התקשורת | "ברגע שאתה הולך להגבלת התקהלויות המדרון חלקלק מאוד אל סגר, וסגר הוא האסון הגדול"

אמנון אברמוביץ': זה מה שהממשלה הנוכחית צריכה ללמוד מקודמתה
אמנון אברמוביץ צילום: צילומסך ערוץ 12

על רקע המתקפה הקשה מצד בכירים בממשלה נגד ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הפרשן אמנון אברמוביץ' מבקר את ממשלת בנט ואומר כי בניגוד לממשלה הקודמת – הממשלה הזו צריכה להקפיד בכבוד הדרג המקצועי. לדבריו צריך להפסיק את הנוהג שבכירי הממשלה תוקפים דרך קבע את אני המקצוע במשרד הבריאות.

אברמוביץ' מתייחס להתנהלות הממשלה ומסביר כי מדובר לראשונה בישראל בממשלה קואופרטיב, ממשלה שיתופית שבכיריה החליטו לשים כרגע את בנט בראשם, ובנט מצידו מקבל עליו את המגבלות ונוהג בתפקידו בצניעות ולפי הכללים.

"חברי האגודה הם קודם כל לפיד ואח"כ גנץ, ליברמן, סער, מיכאלי והורביץ שהחליטו שבנט יעמוד בראשם, והאמת שהוא עושה זאת בצניעות, על-פי ההחלטה השיתופית", מסביר פרשן 'ערוץ 12'.

לגבי הקורונה טוען אברמוביץ' כי אימוץ קו האמצע של הממשלה הוא הדבר הנכון. לדבר לא ניתן לאכוף הגבלת התקהלויות: "מדובר על הגבלות התקהלויות, דבר שאי אפשר לאכוף. לא תבוא לחתונה ותראה שם 400 איש, במקום 300, ותגיד יאללה מאה חברה מפסיקים לאכול וקמים".

לדברי הפרשן, "ברגע שאתה הולך להגבלת התקהלויות המדרון חלקלק מאוד אל סגר, וסגר הוא האסון הגדול".

לדבריו נותרנו עם בעיית הלא מתחסנים: אלו שלא מתחסנים מדעת, ואלו שלא מתחסנים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך ולכך הממשלה צריכה לתת את הדעת.

אמש (שישי) צוטט ב-N12 בכיר בממשלה תוקף את ד"ר שרון אלרעי פרייס: "התנהלותה של שרון אלרעי פרייס חצתה כל גבול. היא נהנית מתשומת הלב של התקשורת ומפזרת פחד ותבהלה באולפנים. קורה לה מה שקרה לאחרים במשרד הבריאות - התמכרות לנבואות זעם וחוסר שליטה בנתונים".

עוד תקף הבכיר: "שרים בקבינט לא מתייחסים אליה כגורם מוסמך. יש כאן אג'נדה. היא, אלרעי פרייס, לא מקצועית".

אמנון אברמוביץ' שרון אלרעי פרייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד