י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מצילת חיים

מתנגדי חיסונים סירבו לקבל את התרופה החדשה

התרופה "רג'נרון" שמטרתה למנוע החרפה במצבו של חולה קורונה במצב קל, סורבה לשימוש ע"י שישה מתנגדי חיסונים | בנוסף שר התרבות והספורט חילי טרופר יוצא בהאשמה

מתנגדי חיסונים סירבו לקבל את התרופה החדשה
מחלקת קורונה בביה"ח 'זיו' צילום: דוד כהן, פלאש 90

לאחר שפרסמנו בשבוע שעבר על התרופה "רג'נרון" שמטרתה למנוע את החרפת הקורונה אצל חולים במצב קל-בינוני, בעלי סיכון גבוה, כשהיא ניתנת בעירוי בבית החולה באמצעות צוות של רופא ואחות שמגיעים עד הבית בניידת, הערב (מוצאי שבת) מתפרסם על חולי קורונה שמסרבים לקבל את התרופה.

יואב אבן מפרסם בN12 כי מתנגדי חיסונים שחלו ועומדים בתנאים לקבלת התרופה החדשה של חברת רג'נרון - מסרבים לקבל את הטיפול. ב"מאוחדת" ביקשו לטפל ב-9 מטופלים כאלה אתמול: 2 מהם מחוסנים שמיד הסכימו - 7 האחרים הם לא מחוסנים, ו-6 מתוכם סירבו לקבל את הטיפול" דיווח אבן.

בנוסף, התייחס שר התרבות והספורט חילי טרופר ביום שישי לעליה בתחלואה והאשים: "הפעולות נגד הקורונה צריכות להיות רלוונטיות למה שצריך, לא למה שנוח לספר".

במשרד הבריאות דיווח על 30 נפטרים מקורונה במהלך השבת, כשמספר הנפטרים הכללי מאד פרוץ המגפה עומד על כ-7,641.

בתוך כך פרסמו במשרד הבריאות את נתוני התחלואה העדכניים: 4,932 אנשים אומתו לנגיף הקורונה, סה"כ מדובר על כ-4.30 אחוזים שיצאו חיוביים מתוך כ-115,878 נבדקים לגילוי הנגיף.

מספר החולים שמצבם מוגדר קשה ירד מ-703 ביום שישי ל-694 נכון לעכשיו (מוצאי שבת), מתוכם 295 שמוגדרים במצב קריטי. מספר המונשמים אשר מחוברים למכשיר האקמו עלה מ-203 בשישי, ל-221.

קורונה תנועה נגד חיסונים מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד