י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"למישהו היה אינטרס"

ב'עדה החרדית' מתייחסים לניסיון גזיזת זקנו של ח"כ פרוש

בתגובה לדיווחים כי אחד מאנשיהם אחראי לתקיפת חבר הכנסת מאיר פרוש, בכיר בעדה חרדית מכחיש: "להגיד שאנחנו תקפנו חבר כנסת?!" | הוא התייחס לטענות על אלימות בהפגנות של העדה: "בכל הפגנה שבאבניקים נכנסים ונותנים 'ציור' של אלימות"

ב'עדה החרדית' מתייחסים לניסיון גזיזת זקנו של ח"כ פרוש
פרוש והמאבטחים צילום: באדיבות המצלם

למרות שעדיין למשטרה אין קצה חוט, לאחר תקיפת חבר הכנסת מאיר פרוש מ'יהדות התורה' נשמעו כל מיני דיווחים כי התוקף נשלח מטעם 'העדה החרדית'.

אחד מבכירי העדה חרדית מכחיש בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את הטענות, ותוהה למי היה אינטרס להגיד שהם אלה שתקפו. הוא התייחס גם לטענות כלפיהם על האלימות בהפגנותיהם, ואמר כי מדובר בשבאבניקים שמשתוללים באלימות בהפגנות העדה ומציירים גם את המפגינים ככאלה.

"זה הזוי לחשוב כזה דבר. מה הקשר בין מאיר פרוש לרכבת הקלה? הוא קשור לרכבת הקלה? הוא פעם התבטא בעד הרכבת הקלה? הוא התבטא נגד? אין שום קשר. יש גורמים שמחפשים בכוח שיגידו שמאיר פרוש בעד הרכבת ולהוביל את פרוש נגד המאבק, אבל האמת שאין לפרוש כלום בעד או נגד הרכבת".

"להגיד שאנחנו תקפנו חבר כנסת?! לדעתי, למישהו היה אינטרס ברור להגיד מי זה. הוא מרוויח כפול: גם להגיד שהמפגינים (מהעדה החרדית) מאוד אלימים וגם להגיד שמאיר פרוש בעד הרכבת הקלה".

הגורם הבכיר בעדה הוסיף: "שמעתי בימים האחרונים על גורם מסוים מהמפלגות החרדיות שפועל באזור הכנסת, שפועל לשכנע גם את המשטרה וגם את פרוש והמודיע, שהעדה כביכול שלחה את התוקפים נגד אנשי המודיע והמבשר כי הם לא מגבים את המחאה נגד הרכבת".

לדברי הבכיר, "לפי הבנתנו אותו גורם ממומן על ידי גורמים אינטרסנטיים שפועלים להכפיש את מאבק העדה נגד הרכבת. קודם כל כי אנחנו מעולם לא שלחנו לתקוף חברי כנסת או עורכי עיתונים כאלה ואחרים, שנית, אנחנו לא כל כך טיפשים לדפוק את עצמנו בידיים ולתקוף את מי שמחר יכול לצאת נגדנו בגלל שפגענו בו".

עוד הוסיף הבכיר, כי "מעבר להיגיון הפשוט שאנחנו לא עומדים מאחורי פעולה מטורפת כזאת, אנחנו סובלים מאוד משניים / שלושה מטורפים שמטילים את אימתם על כל רבני העדה והקנאים. יש עוד כמה וכמה מקרים של חיתוך זקנים ופיאות שלא נחשפו בתקשורת אבל התרחשו בסמטאות מאה שערים נגד רבנים בכירים שהעדיפו לשתוק בגלל הבושה. אין צריך שצריך לעשות להם סוף אחת ולתמיד. ואם יותר לי לנחש, מדובר באותם מטורפים חסרי צלם אנוש".

מאיר פרוש העדה החרדית עבודות הרכבת הקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד