י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מעשה אנטישמי

העירייה ביקשה מבית המשפט להרוס סוכה; הבקשה נדחתה

עיריית ערד פנתה לבית המשפט כדי לקבל אישור להרוס סוכה שנבנתה בעיר ולטענת העירייה היא מסכנת את התושבים. בית המשפט דחה את בקשת העירייה

העירייה ביקשה מבית המשפט להרוס סוכה; הבקשה נדחתה
נפל מסולם בעת בניית סוכה צילום: המצלם

עיריית ערד ביקשה מבית המשפט היתר לפינוי סוכה שנבנתה בעיר, לטענת העירייה הסוכה מסכנת את התושבים. אך השופט החליט להיענות לדרישת הבונים שטענו כי מדובר במעשה אנטישמי, וקבע כי "הסוכה לא תפורק"

ביום חמישי האחרון פנו בעלי הסוכה לבית המשפט בבקשה לצו מניעה נגד החלטת העירייה, בטענה כי מדובר ב"אכיפה בררנית ואפליה בלתי מידתית ולא סבירה בעליל". עוד הם כתבו כי "מדובר בצו הריסה מנהלי, אנטישמי, אין הגדרה אחרת לבקשה לצו הריסה, שבו מבקשת העירייה במדינת היהודים להרוס סוכה, דווקא בחג הסוכות", כך מדווח תמיר סטיינמן בחדשות 12.

על פי הדיווח, השופט החליט להיענות לדרישת בוני הסוכה שטענו כי מדובר במעשה אנטישמי, וקבע כי "הסוכה לא תפורק". תגובת עיירת ערד כפי שנמסרה לחדשות 12: "עיריית ערד נאבקת רבות בתופעת הסוכות שנבנות באופן לא בטיחותי בעליל, בין היתר על ידי הוצאת צווי הריסה. לצערנו, אנו נתקלים בהחלטות שיפוטיות כאלה, שבמקום לסייע לאכיפת החוק הן נותנות הגנה לעבריינים".

הדיווח על כך מגיע על רקע הפציעה של ארבעה בני אדם במוצ"ש, לאחר שרצפת סוכה קרסה ברחוב שומרי אמונים בשכונת מאה שערים בירושלים. הקריסה אירעה זמן קצר לאחר צאת השבת, בזמן שמספר אנשים שהו בסוכה הבנויה על מרפסת ברזלים בקומה הראשונה. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום פינו את ארבעת הנפגעים - שתי נשים בשנות השלושים לחייהן, פעוטה כבת שנתיים וילד כבן 5 שנפצעו באורח קל לבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים בבירה.

ערד פירוק סוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד