י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
למרות ריבוי הנפטרים

בנט על הירידה בתחלואה: "לא להיכנע לסגרים"

ראש הממשלה בנט משגר הודעה מוושינגטון בו הוא מתייחס לנתוני התחלואה הבוקר שמצביעים ירידה. "לא להיכנע למנטליות של עוד ועוד סגרים והגבלות גורפות והרסניות"

בנט על הירידה בתחלואה: "לא להיכנע לסגרים"
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שהבוקר (ראשון) פורסמו נתוני משרד הבריאות שמצביעים על ירידה בתחלואה, ראש הממשלה נפתלי בנט הנמצא כעת בוושינגטון לקראת נאומו בעצרת האו"ם, התייחס לנתונים והדגיש את החשיבות של השארת המשק פתוח למרות המגפה.

"כשהמדינה פתוחה - האבטלה יורדת", כותב בנט היום ומדגיש כי "דרך ארוכה עוד לפנינו: מאות אלפים שאיבדו את עבודתם מצפים מאיתנו לא להיכנע למנטליות של עוד ועוד סגרים והגבלות גורפות והרסניות, להתמיד במדיניות של חיים לצד הקורונה, ומציאת פתרונות במקום לפגוע באופן רחב בפרנסה". לדבריו, "זה מה שאנו עושים ואת זה נמשיך לעשות".

דבריו של בנט גררו ביקורת נוקבת על העדפתו להשאיר את המשק פעיל גם במחיר של איבוד חיי אדם לקורונה. 

בתוך כך, 2,616 אנשים אומתו אתמול לנגיף הקורונה מתוך -66,732 בדיקות שנעשו, מדובר על כ-3.96% בלבד שיצאו חיוביים מכלל הבדיקות שנעשו. נכון להיום (ראשון) ישנם כ-63,022 חולים פעילים ברחבי הארץ, נכון להיום ישנם -1,193,110 מחלימים מהקורונה.

במקביל, קצב ההתחסנות ממשיך להיות איטי -3,189,477 איש התחסנו עד כה במנת "הבוסטר". -5,611,442 במנה השנייה. ו-6,086,218 איש קיבלו את החיסון הראשון. רבים מעריכים כי קצב ההתחסנות הכללי ובעיקר במנת הבוסטר, יזנק בקרוב, בעקבות הנוהל החדש שיכנס בעוד שבוע ב3.10.21, בו משתנה הזכאות לתו הירוק.

נפתלי בנט קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד