י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מיליוני שקלים

ההצעה המפתה שקיבל הפרשן הבכיר מהערוץ המתחרה

הפרשן הוותיק רביב דרוקר מסיים בעוד חודש וחצי חוזה העסקה עם ערוץ 13 שעדיין לא הוארך, כשבפינה ממתינה לו הצעה מפתה מצד המתחרים 'כאן 11' שכוללת שכר נאה ומשתלם יותר. האם יערוק או שמא יעדיף להישאר

ההצעה המפתה שקיבל הפרשן הבכיר מהערוץ המתחרה
רביב דרוקר צילום: צילומסך ערוץ 13

תכנית התחקירים והראיונות 'המקור' בהגשתו של הפרשן הבכיר רביב דרוקר, אשר משודרת ב'ערוץ 13' ומהווה תחרות לתכנית המתחרה 'עובדה' בהגשת אילנה דיין ב'ערוץ 12', נמצאת כרגע בפרשת דרכים.

לאחר עזיבתם של ברק רביד, עקיבא נוביק וגיא זוהר את 'ערוץ 13', מגיעה הצעה מתאגיד השידור 'כאן', בסך של מיליוני שקלים לעיתונאי רביב דרוקר במטרה להעביר את תכניתו הפופולרית "המקור" ל'כאן 11' וכן לצרף את דרוקר כפרשן בכיר במהדורת החדשות. ההצעה מוגשת כחודש וחצי לפני סיום החוזה הנוכחי בין רביב דרוקר ל'רשת 13', בה הוא עובד שנים רבות.

על פי הפרסום של העיתונאי דוד ורטהיים ב'וואלה ברנז'ה', בתאגיד השידור הציבורי 'כאן' חידשו והכפילו את ההצעה של ההסכם הקיים של דרוקר ושל 'רשת', לפני כמה ימים נערכה פגישה נוספת בין דרוקר לראשי התאגיד שמאמינים כי החתימה קרובה מתמיד.

לפי הפרסום של ורטהיים, הסכום שהוצע לחברת ההפקות שבבעלותו של דרוקר שיצרה את "המקור" יעמוד על 400 אלף שקל לתוכנית, לעומת מחיר של הפקת תוכנית בודדת ב'רשת 13' שעומדת כיום על 235 אלף שקל לתוכנית בסכום מצטבר של 4.7 מיליון שקל במצטבר לכמות התוכניות של המקור המשודרות במהלך השנה ולמערכת המורכבת מ-12 חברי מערכת ביניהן אנשים מוכרים כמו אשת התקשורת חן ליברמן.

לפי ורטהיים, קיים לחץ מצד חברי המערכת מתוך מחשבה כי התאגיד יתאים יותר למערכת. הסכום המפלצתי שמוערך במעבר נע בין 10-12 מיליון שקל לאחר הכוונה של התאגיד לשדר מספר גדול יותר של תוכניות המקור לשנה, סכום המוערך ב-24 תוכניות.

מרשת 13 נמסר בתגובה לאתר ice שפרסם את הידיעה: "אנו לא מתייחסים להסכמים עם טאלנטים ובטח לא להסכמים של גופי שידור אחרים".

מתאגיד השידור הציבורי נמסר לאתר ice: "אין חדש בגזרת דרוקר. דלת התאגיד תמיד פתוחה בפניו בתנאים ובמסגרת התקציב המתאימה לשידור הציבורי".

רביב דרוקר כאן 11 המקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד