י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יתבצעו בדיקות

נמנעה בריחה נוספת? האגף נסגר והאסירים פוזרו

אסירים פליליים שמרצים את עונשם בכלא אשל בדרום פוזרו לבתי כלא אחרים, לאחר שנמצא כי האגף שבו נכלאו בנוי על כלונסאות, אותה שיטת בנייה כמו האגף בכלא גלבוע שממנו נמלטו ששת המחבלים לפני כשלושה שבועות

נמנעה בריחה נוספת? האגף נסגר והאסירים פוזרו
מחבלים בכלא צילום: חסאן ג'די, פלאש 90

אגף שמור של אסירים פליליים בכלא בדרום, נסגר לאחר שבבדיקה גיאולוגית נמצא כי הוא בנוי על כלונסאות באופן שמאפשר בריחה, שיטת בנייה דומה לזו שהיתה תחת האגף בכלא גלבוע, שממנו נמלטו ששת האסירים הביטחוניים לפני כשלושה שבועות.

על פי הדיווח של לירן לוי באתר 'וואלה', בבדיקה גיאולוגית נמצא כי אגף 21 בבית הסוהר 'אשל' שבדרום בנוי באופן שמאפשר בריחה, בדומה לכלא גלבוע שממנו נמלטו ששת המחבלים ובראשם זכריא זביידי. האגף נסגר ובימים הקרובים יתבצעו בדיקות הנדסיות באגפים נוספים בכלא.

כזכור, שישה אסירים ביטחוניים, המרצים מאסרי עולם בישראל בגין רצח ישראלים, הצליחו להימלט בערב ראש השנה מכלא גלבוע הסמוך לבית שאן, באמצעות מנהרה שחפרו במשך חודשים מהתא שבו שהו, לאחד השדות החקלאיים באזור, לאחר חיפושים נרחבים ארבעה נמצאו בשטח ישראל, ושניים נמצאו בג'נין. ששת המחבלים הוחזרו לכלא ועומדים לדין בימים אלה.

גורמים בשב"ס הסבירו כי לא מדובר במנהרה שנחפרה אלא כשל במבנה התא. מפקד מחוז צפון, אריק יעקב כי "לא מדובר בדיוק במנהרה שנחפרה, יש פה כשל של המבנה שנמצא על בסיס כלונסאות. יש חלל מלמטה וכנראה שהאסירים ניצלו זאת".

אסירים כלא אשל בריחת אסירים בריחת האסירים מכלא גלבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד