י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
רק בת 45

טרגדיה: מורה, אם לשניים, נפטרה מקורונה

אסון ביישוב נריה שבבנימין. מורה אהובה שלא התחסנה והיתה ללא מחלות רקע הלכה לעולמה בליל שבת, שבועיים אחרי שנדבקה בנגיף הקורונה. הותירה אחריה שני ילדים, ומאות חניכות ובוגרות שמבכים מרה את לכתה בטרם עת

טרגדיה: מורה, אם לשניים, נפטרה מקורונה
pixabay

רננה קנטרוביץ' ע"ה, בת 45, מהיישוב נריה שבבנימין הלכה לעולמה אתמול (שבת) לאחר שחלתה בנגיף הקורונה. המנוחה, אם לשניים, חלתה בנגיף הקורונה לפני שבועיים ימים ובליל שבת איבדה את הכרתה ומתנדבי מד"א ביצעו בה פעולות החייאה, תוך פינוי לבית החולים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

על פי מכריה של רננה ע"ה, היא הייתה ללא מחלות רקע, יחד עם זאת, לא התחסנה מפני הנגיף. לפרנסתה עבדה כמורה ללשון באולפנת נריה והייתה אשת חינוך מוערכת ואהובה על תלמידותיה. ההורים והתלמידות הגיבו בתדהמה נוכח מותה הפתאומי. כך דיווחו ב'ישראל היום'.

במזכירות היישוב פרסמו הודעת אבל: "מזכירות היישוב וכל קהילת נריה אבלה על פטירתה בדמי ימיה של תושבת היישוב גב' רננה קנטרוביץ ז"ל. כולנו משתתפים בצער המשפחה".

מסע ההלוויה יצא היום אחר הצהריים מרחבת בית הכנסת המרכזי בנריה, לכיוון בית העלמין ביישוב דולב, שם נטמנה רננה ז"ל, לקול בכיים של בני המשפחה, החניכות, הבעל ושני הילדים שהותירה לאנחות.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

מורה נריה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד