י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מנדלבליט אוכל ארטיקים"

שערוריה: מתקפה חריפה בעקבות הצעת העבודה לפרשן

לאחר שפורסם כי התאגיד הציע סכום שנאמד במילונים רבים לפרשן הערוץ המתחרה, באה המתקפה. הליכוד: "הצעה שערוריתית" | השר לשעבר דוד אמסלם האשים: "יד רוחצת יד" | והח"כ מ'יש עתיד' יצא להגן

שערוריה: מתקפה חריפה בעקבות הצעת העבודה לפרשן
אולפן חדשות. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאור פרסום ההצעה המפתה שהונחה על שולחנו של העיתונאי הבכיר ב'ערוץ 13' רביב דרוקר, מטעם 'תאגיד השידור הציבורי - כאן' בסך של מיליוני שקלים אם יענה לבקשתם, לעבור עם תוכניתו לערוץ, מגיעות התגובות במערכת הפוליטית.

כידוע, הפרשן רביב דרוקר אינו ידוע כאהוד במיוחד בקרב הפוליטיקאים הימניים, ובראשם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שאף חש נרדף על ידו שנים רבות. כך שהפרסום על ההצעה המפתה, ועוד מערוץ "ציבורי", שתקציבו משולם מכספי האזרחים, הצליח לעורר את זעמם.

ח"כ בנימין נתניהו פרסם בחשבון הטוויטר שלו את תגובת 'הליכוד' שבה תקפו את התאגיד: ‏"ההצעה השערורייתית לרביב דרוקר מהתאגיד לקבל עשרה מיליון ש"ח היא עוד דוגמא לבזבוז משווע של כספי ציבור שמתרחש בגוף הזה" והוסיפו: "‏מדובר על תוכנית תחקירים כביכול שהיא למעשה שופר פוליטי של השמאל ושלא הייתה מקבלת שבריר מהסכום הזה בשוק תקשורת חופשי אמיתי. כך עושים אנשי השמאל בתקשורת כדי להכניס את כספי המיסים לכיסם. בושה".

גם שר התקשורת בעבר הלא רחוק וח"כ מטעם 'הליכוד' בהווה, דוד אמסלם, הגיב בחריפות וכתב: ‏"כרגיל, יד רוחצת יד. ככה זה כשאדוני הארץ הניחו את ידם על הקופה הציבורית, תמיד נדמה להם שמדובר בכסף של מונופול.." אמר, והמשיך במתקפה: "טסים, אוכלים, משלמים ליועצים ולכתבים מטעם- ככל העולה על רוחם... מגרדים את תחתית השחיתות וכל זה ב-100 ימים! מה יהיה עוד חודש? מנדלבליט עדיין במקפיא אוכל ארטיקים?! ה' ירחם".

ח"כ ולדימיר בליאק מסיעת 'יש עתיד' הגן על דרוקר ותקף: "‏המתקפה הבזויה של הליכוד על רביב דרוקר מקורה בעובדה אחת בלבד - דרוקר פעם אחר פעם חשף (ועוד יחשוף) את השחיתות השלטונית בכלל ושחיתויות נתניהו בפרט". והוסיף: "מדובר באיש מקצוע מצוין (ולא, הוא לא מאוהדי יש עתיד וזה בסדר) שכל ערוץ תקשורת, שמעריך עבודה עיתונאית, ישמח לראות בשורותיו".

דודי אמסלם רביב דרוקר כאן תאגיד השידור הציבורי תאגיד השידור כאן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד