י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"עלולים לסכן חיי אדם"

רופאים שהפיצו 'פייק ניוז' נגד החיסונים - יזומנו לבירור

בעקבות כתבה שבה הוצגו רופאים בכירים מפיצים מידע מטעה על החיסונים, הודיעו במשרד הבריאות על זימונם לבירור ואולי אף לשימוע | בתוך כך, התבטא היום שר הבריאות במהלך סיור בוולפסון "החלק הגדול של החולים, אלה אנשים שיכלו לא להיות פה"

רופאים שהפיצו 'פייק ניוז' נגד החיסונים - יזומנו לבירור
אילוסטרציה צילום: unsplash

משרד הבריאות ינקוט בצעדים נגד רופאים שמפיצים דיווחים מטעים ושקריים על החיסונים ויזמן את הרופאים ד"ר אבשלום כרמל, ד"ר רותם ענבר וד"ר רפאל ציוני לבירור ואולי בהמשך לשימוע.

החלטה זו מגיע בעקבות כתבה שפורסמה ב-N12, ובה הוצגו רופאים בכירים שהפיצו מידע מטעה, שעלול לפגוע בבריאות הציבור. לאחר מכן, בכירי משרד הבריאות שלחו מכתבים למנהלי בתי החולים בדרישה לזמן את אותם הרופאים להליך בירור. במשרד הבריאות חוששים כי אותם רופאים, שאמורים להציל חיים ולמסור לציבור מידע אמין, פוגעים במבצע החיסונים, מפיצים מידע שקרי ובכך עלולים לסכן חיי אדם.

ד"ר אבשלום כרמל, אחד המתנגדים לחיסון נגד הקורונה, פרסם בחשבון הטוויטר שלו ציוצים בעלי מידע כוזב על יעילות החיסון ובטיחותו. באחד הציוצים כתב: "אני תורם את כל 3 המנות שלא קיבלתי ולא אקבל בשום תנאי (בפרנציפ). חוץ מזה זה לא ממש אלטרואיזם לתרום חיסון כזה. אתה עלול להרוג מישהו". כתב הדוקטור בציניות.

שר הבריאות ניצן הורוביץ אמר במהלך סיור שקיים בבית החולים וולפסון: "אני נתקל באנשים שמסרבים לקבל טיפול אחרי שלא התחסנו. זה דבר שקשה מאוד לקבל אותו" והוסיף: "החלק הגדול של החולים אלה אנשים שיכלו לא להיות פה - שיכלו להתחסן ולא עשו זאת. מול המצב הזה יש לנו קו ברור בממשלה - מאמץ של חיסונים. בעזרתם ובעזרת הבדיקות נוכל להתגבר על הקורונה".

פייק ניוז חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד