ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פרסום ראשון

גפני זעם על הרב שטען כי מכר קרקעות לח"כ טיבי ומאיים לתבוע

באופן חריג ח"כ גפני מבקש לתבוע את ראש מערך הכשרות במבשרת ציון שטען כי פעל לבצע 'היתר מכירה' בשמיטה על קרקעות הכנסת, והקונה הוא הח"כ הערבי אחמד טיבי | גפני פנה אל יו"ר הכנסת בדרישה להבהיר כי הפרסום שיקרי והודיע כי יגיש תביעת דיבה נגד הרב

גפני זעם על הרב שטען כי מכר קרקעות לח"כ טיבי ומאיים לתבוע
טיבי גפני צילום: תומר נויברג פלאש 90

פרסום ראשון: הרב חיים פנחסי, ראש מערך הכשרות במשברת ציון מסר בימים האחרונים שיעור תורה שעסק בעניין השמיטה, במהלכו הצליח להכעיס את יו"ר יהדות התורה חבר הכנסת משה גפני עד כדי איום בתביעת דיבה נגדו.

"אצלי במבשרת יש יהודי שהוא גנן בכנסת", סיפר הרב פנחסי לתלמידיו, כשהוא מצטט את הגנן שעובד במשכן הכנסת באומרו "אצלי העבודה כרגיל, מכרו את הקרקעות בכנסת לאחמד טיבי", הרב פנחסי טען כי "גפני עשה מכירה להציל את הגננים היהודים, מכירה לאחמד טיבי".

למעשה טען ראש מערך הכשרות כי חבר הכנסת גפני פעל לעסקת ׳היתר מכירה׳ בשנת השמיטה, זה בזמן שרוב גדולי ישראל, ובוודאי רבניו של גפני מתנגדים ל'היתר מכירה' נחרצות.

חבר הכנסת גפני זועם על דבריו של הרב פנחסי, והודיע כי יתבע את הרב בתביעת דיבה, לאחר שדבריו הגיעו לרשת וצוטטו על ידי אנשי תקשורת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גפני פנה אמש ליושב ראש הכנסת חבר הכנסת מיקי לוי ודרש ממנו "בירור על פרסום הידיעה השקרית הזאת", תוך שהוא מודיע מפורשות, "בכוונתי להגיש תביעת דיבה נגד המפרסם".

במכתב טען גפני כי מה שפורסם כי "כביכול מכרתי את קרקעות הכנסת לח״כ אחד טיבי", לטענתו "לא היה ולא נברא", כך במכתב שהתפרסם לראשונה על ידי כותב השורות.

נציין כי במענה לפניית 'בחדרי חרדים' גם חבר הכנסת אחמד טיבי דחה את הפרסום וטען כי הוא שקרי.

הפניה ליו"ר הכנסת

משה גפני אחמד טיבי היתר מכירה מיקי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד