י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בערב החג במונסי

המחנכת מבני ברק נפטרה מהמחלה הקשה

במונסי בארה"ב נפטרה מהמחלה הקשה, המחנכת הדגולה מרת שרה נוראני ע"ה, בגיל 54. זכתה וחינכה דורות רבים לתפארת עם ישראל. עברה טיפולים בארה"ב בשנה האחרונה. ארונה יגיע לקבורה בארץ הקודש

המחנכת מבני ברק נפטרה מהמחלה הקשה
נרות זיכרון. אילוסטרציה צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בצער רב התקבלה במוצאי חג שמחת תורה, הבשורה המרה על פטירתה בדמי ימיה של המחנכת הדגולה הרבנית מרת שרה נוראני ע"ה, ביום הושענא רבא, סמוך לכניסת חג שמיני עצרת, והיא בת 54 בפטירתה.

בשנים האחרונות הזדככה בייסורים קשים, אותם קיבלה באהבה ובדומיה, כשהיא ממשיכה בפעולות החסד והחינוך הרבות שלה. לפני מספר חודשים הוטסה לטיפולים בארצות הברית, ונפטרה כאמור ביום החיתום בהיותה במונסי.

המנוחה ע"ה, מסרה את נפשה עשרות שנים למען חינוך בנות ישראל על טהרת הקודש, ונודעה כאשת חינוך מובהקת הבקיאה בנפשות התלמידות ובחינוכן בדרך התורה, כשעל דבר זה מסרה את כל כוחותיה במשך שנים ארוכות.

לצד פעילותה הרבה בשדה החינוך, נודעה כאשת חסד שפעלה ועשתה רבות למען הנזקקים ומשפחות ברוכות ילדים, והפכה את ביתה למוקד לסיוע ועזרה, ובו התקיימו מדי שבוע חלוקות של מזון ומצרכים. וכן הייתה אוזן קשבת לכל נצרך ונדכה.

לפני כשמונה שנים הושברה המשפחה בשבר נורא, עם פטירתו של בנה הבכור הבה"ח יהודה נוראני ז"ל. על פי בקשתו האחרונה ולזכרו הקימה המשפחה את ארגון החסד 'בית לחם יהודה', המסייע לעשרות אלפי משפחות בכל ימות השנה, כאשר האם ע"ה, הייתה מנצחת על כל הפעילות הענפה.

בתקופה האחרונה מצבה הוחמר, ובהיכלי התורה נישאו תפילות רבות לרפואתה השלמה, אך ביום הקדוש יום החיתום, הושענא רבה, השיבה את נשמתה הטהורה ליוצרה.

הותירה אחריה את יבלחט"א בעלה הרב יצחק נוראני שליט"א, את הוריה הר"ר יעקב בן פורת הי"ו ואמה שתחי', ודור ישרים מבורך, י"א בנים ובנות, חתניה וכלותיה ונכדיה ההולכים כולם בדרך התורה. ביניהם, את בנה איש החסד יעקב נוראני וגב' אלבז מנהלי ארגון 'בית לחם יהודה', וכן העיתונאי אהרון נוראני. בין חתניה: רפאל אלבז מ'דגל התורה' באלעד והעיתונאי שמעון ליברטי, סופר 'הדרך'. 

ארונה יגיע לקבורה בארץ הקודש, מסע הלוויה יתקיים ביום חמישי בשעה 21.30 בערב מביתה ברחוב אורליאן 24 בבני ברק לבית החיים פוניבז' בעיר שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

הלוויה יהודה נוראני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד