י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אב ל - 12 ילדים

טרגדיה קשה: נכדו של הגאב"ד נפטר מקורונה

טרגדיה נוראה: האברך החשוב הרב הגאון רבי שלמה יהודה זילביגר זצ"ל, בן 43, נכדו של גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וייס, נפטר לאחר שנדבק בקורונה. הותיר אחריו 12 יתומים, כשהקטן נולד לפני חודש וחצי, לצד בת כלה מאורסת

טרגדיה קשה: נכדו של הגאב"ד נפטר מקורונה
רבי שלמה יהודה זילביגר זצ"ל צילום: ארכיון בחדרי

ברוך דיין האמת: טרגדיה קשה בצאת החג, עת הגיעה הבשורה הקשה והמרה מבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, על פטירתו בדמי ימיו של האברך הרב הגאון רבי שלמה יהודה זילביגר זצ"ל, נכדו של גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וייס, והוא בן 43 בלבד, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. 

לחצו כאן לסיוע למשפחה>>>

המנוח זצ"ל נולד בחודש סיון תשל"ח במנצ'סטר, לאביו הגה"צ רבי אברהם זילביגר, רב בית המדרש החדש במנצ'סטר, ולאמו בתו של הגאב"ד הגרי"ט וייס.

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי', בתו של הרב אשר שלאס שיחי', מתושבי שכונת גני גאולה בירושלים, בן הגה"צ רבי משה שלאס זצ"ל מלונדון, מי שהיה מפורסם שלמד בישיבת הגר"מ שניידר זצ"ל בלונדון, יחד עם הגאב"ד הגרי"ט וייס ומאז היו קרובים במיוחד, ולימים הפכו מחותנים, בנישואי נכד זה. 

הרב זיליבגר זצ"ל עם סבו הגאב"ד.

המנוח היה קשור בלו"נ לסבו הגדול הגאב"ד, ומאז עלות סבו לשמש גאב"ד ירושלים, למד בכולל של סבו בהיכל בית מדרשו עד היום הזה, ואף היה נמנה בין כותבי חידושיו ושיעוריו ששמע ממנו בכולל, בדרשות בהיכל בית מדרשו במועדים ובשבתות.

משפחתו מספרים ל'בחדרי חרדים' כי הקרבה החלה בבחרותו באנגליה, היה לומד בחברותא עם סבו הגאב"ד כשהיה מתגורר אף הוא באנגליה, ומאז היה מקורב מאוד ובמיוחד.

לאחר החתונה הגיע לגור בירושלים ומאז קבע את מקומו בעיר.

למרבה הצער והכאב, המנוח ז"ל השאיר אחריו 12 יתומים, הקטן תינוק בן חודש וחצי והבת הגדולה כלה מאורסת, כששמחת החתונה אמורה להיחגג בקרוב. 

מסע הלוויה הלילה (שלישי, מוצאי שמחת תורה) בשעה 1:00 מביתו של הסבא הגאב"ד, ברחוב גבעת משה בירושלים להר הזיתים, שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

לחצו כאן לסיוע למשפחה>>>

הרב יצחק טוביה וייס טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד