י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אם אין אני לי, מי לי"

בנט: "יש החושבים שאיראן גרעינית זה עסקה גמורה"

בנט נפגש עם נציגי הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה: "אנחנו נמנע מאיראן להשיג נשק גרעיני. אנחנו עובדים קשה עם חברתנו ארה"ב, אבל יש לנו עדיין מצפן ברור שלימדו אותנו מזמן : אם אין אני לי, מי לי"

בנט: "יש החושבים שאיראן גרעינית זה עסקה גמורה"
בנט בנתב"ג צילום: פלאש 90

ראש הממשלה נפתלי בנט קיים פגישה עם נציגי הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה, בשולי העצרת הכללית באו"ם, במהלכה אמר כי "יש החושבים שאיראן גרעינית זה עסקה גמורה – אנחנו נמנע מהם להשיג נשק גרעיני".

בנט אמר בפגישה: "אנחנו עובדים קשה עם חברתנו ארה"ב, אבל יש לנו עדיין מצפן ברור שלימדו אותנו מזמן: אם אין אני לי, מי לי". 

"בסוף היום", הוסיף בנט והבהיר, "על אף שאנחנו מביאים עוד ועוד שותפים מהאזור, לא נעשה אאוטסורסינג לבטחון שלנו לאף אחד, אפילו לא לחברינו הטובים. זה תלוי בנו, אנחנו צריכים לעשות את מה שעלינו לעשות, ולא יעצרו אותנו".

בנט נפגש גם עם שגרירת ארה"ב לאו"ם, לינדה תומאס-גרינפילד.  בפגישה השתתף גם שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן. 

"הארגון מחדש של ארה"ב עם המוסדות הבינלאומיים הוא הזדמנות טובה להביא לאיזון של אותם מוסדות כלפי ישראל. הרבה פעמים אנו חשים שהמוסדות האלה מוטים, ולעתים בלתי הוגנים. אני חושב שהרוח החדשה בין אמריקה לישראל יכולה להניב פירות ולעשות דברים טובים ביחד. אני מעריך את הידידות שלכם", אמר בנט בפתח הפגישה. 

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי השניים שוחחו על נושא החיילים והאזרחים הנעדרים ברצועת עזה. עוד נמסר כי בנט ביקש השגרירה להמשיך להעלות את הנושא בפורומים שונים, כפי שהיא עושה מאז נפגשה עם לאה גולדין. כמו כן, רה"מ בנט הזמין את השגרירה תומאס-גרינפילד לביקור בישראל.

נפתלי בנט איראן גרעין ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד