כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

ערסלים לגינה: למה צריך את זה?

ערסלים כיום הם מוצר שניתן “למצוא בכל חור” בישראל. עם יותר ויותר אנשים שרוכשים ערסלים, רבים תוהים מהם היתרונות של הערסל, ומה הופך אותו למוצר כל כך מבוקש. במאמר זה, נעסוק בשלל יתרונותיו של הערסל בקצרה, ואף “נעניק” סקירה קצרה לסוגי הערסלים הנפוצים שקיימים בישראל: ערסלי ישיבה, ערסלי תלייה וכו'. בקיצור, ניגש אל העניינים

ערסלים לגינה: למה צריך את זה?
חצר צילום: דפוסיט פוטו

1) תורם לעיצוב הגינה

שילוב נכון של ערסלים בגינה שלנו יכול לתרום ולשפר פלאים את הנראות שלה. אם אנחנו מחפשים דרך להשקיע בגינה שלנו, ולהנות מעט מהשיפור במראה, אין ספק שערסל זו אופציה טובה מכמה וכמה יתרונות: הראשון ביניהם הוא המחיר, כאשר בניגוד לריהוט גן ומערכות ישיבה שעלולים לעלות לנו אלפי שקלים, ערסלים נותרים ב־”טווח הנורמלי" של כמה מאות שקלים לרוב. שנית, הערסל מגיע בצבעים שונים וחומרים שונים, כך שנוכל להתאים אותם למראה הגינה שלנו ולהעניק לה מראה אסתטי ו־”נקי”. בקיצור, אין מה לומר – ערסלים יכולים לתרום לעיצוב הגינה שלנו.

2) נוחות

אין מה לעשות, ערסלים לגינה הם מוצרים שמשווקים בגלל הנוחות שלהם. קרה לכם שחזרתם מיום עבודה ארוך ומתיש, “גמורים מעייפות”? ובכן, ערסל הוא פתרון מוצלח לכך – שלבו אותו עם משקה ומנוחה קצרה, ותקבלו חוויה נהדרת. יתר על כן, אם יש לכם ילדים קטנים, זו בהחלט יכולה להיות אטרקציה נחמדה עבורם. וחשוב מכל: אטרקציה שלא “תרושש” אתכם. בקיצור, יש לערסלים שלל יתרונות מבחינת הנוחות – גם אותם חשוב לקחת בחשבון.

וכעת, ניגש לסוגים של הערסלים, אחרי שהבנו איך בדיוק הם תורמים לנו...

ערסלים לגינה – סוגי הערסלים

עכשיו, לאחר שעסקנו ביתרונות השונים של ערסלים לגינה – נראות ונוחות, הגיע הזמן שנעסוק בסוגים השונים של הערסלים. וכן, גם למוצר “פשוט" על פניו כמו זה יש סוגים שונים: הראשון הוא ערסל תלייה, ערסל קלאסי שכולנו מדמיינים שלמעשה נתלה בין שני עצמים – למשל, בין שני עצים סמוכים. הערסל הנ”ל לרוב נוטה להגיע מחומרים כמו בד / קטיפה או ראטן, ונקודה חשובה שחשוב לדעת לגביו: לפני הקנייה, עליכם לבדוק שאורכו אכן מתאים למרחק בין שני העצמים ממנו תתלו אותם. לכן, אם אתם שוקלים לרכוש ערסל תלייה – בצעו את הבדיקות שלכם לפני כן. השני הוא ערסל ישיבה, למעשה זהו ערסל “חדשני” בו הערסל תלוי עם מעין חוט למקור שלו, ואין צורך בתלייה לשני עצמים – מעין “חצי ביצה” בצורתו. ערסלים מהסוג הזה נוטים להגיע מעץ במבוק, שהוא חומר איכותי וחזק במיוחד וגם מראטן. הם כמובן גם בטוחים במיוחד לילדים, בכל אופן הרבה יותר מאשר ערסלי תלייה.

ובאשר לטווח המחירים? ובכן, המחירים של ערסלים הם אינם “ברצפה”, אך גם בהחלט לא מדובר ב־”שוד”. המחירים נעים לרוב בין כמה מאות שקלים לבין אלפי שקלים עבור ערסלים יוקרתיים יותר.

כעת, כל המידע מונח בפניכם – בהצלחה.

ערסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד