כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

4 רעיונות למשלוח מפנק שיעשה את היום של העובד שלכם

לא באמת משנה מהי הסיבה שבגללה החלטתם לפנק את העובדים – הם בטוח יהיו מרוצים

4 רעיונות למשלוח מפנק שיעשה את היום של העובד שלכם
פירות ססגוניים צילום: freepik

העובדים הם הכוח שמניע את העסק שלכם. אם העובדים יהיו מרוצים, תוכלו לראות איך העסק טס קדימה. אם העובדים ירגישו לא מוערכים, התוצאות יהיו תוצאות הפוכות לחלוטין. מהסיבה הזאת יהיה עליכם לדאוג לכך שהעובדים יהיו מרוצים בכל רגע ובכל שלב. במאמר הבא אנו נציג לכם 4 רעיונות למשלוח מפנק שיעשה את היום של העובד שלכם. את המשלוחים הללו תוכלו לשלוח לעובדים לכבוד החגים הבאים עלינו לטובה או לכבוד ימי ההולדת. זה לא באמת משנה מהי הסיבה שבגללה החלטתם לפנק את העובדים – הם בטוח יהיו מרוצים.

ארוחת בוקר ישירות לבית

הקורונה הביאה לא מעט מהעובדים לעבוד מהבית, ולכן התחושה יכולה להיות מעט מוזרה. עובדים עשויים להרגיש כי הם פחות מוערכים ברגע שהם לא מגיעים לעבודה בכל בוקר. מה זה אומר מבחינתכם? זה אומר שתצטרכו לעבוד קצת יותר קשה על מנת לשנות את תמונת המצב. הרי לא תרצו שהעובדים ירגישו לא מוערכים, זה יבוא לידיי ביטוי באיכות העבודה שלהם. אחד מהפתרונות האידיאליים יהיה לשלוח להם משלוח ארוחת בוקר ישירות לבית. כך הם יפתחו את הבוקר עם חיוך גדול ואנרגיות חיוביות.

מארז יין מפנק לכבוד החגים

אם אתם מאלה שלא מתפשרים, תוכלו לחשוב על כל מיני מתנות מפנקות עבור העובדים. החגים נמצאים ממש מעבר לפינה, וזוהי הזדמנות מעולה לחשוב בצורה יצירתיות. תוכלו לשלוח ישירות לבית של העובדים משלוחי יין מפנקים. בקבוק יין מושלם שיוכיח לעובד כי אתם עושים מה שצריך לעשות כדי שהוא יהיה מרוצה. הרי אין דבר יותר מהנה מאשר לפתוח בקבוק יין מפנק בערב החג. את בקבוק היין העובד ישמח לקבל ישירות ממקום העבודה.

משלוח פירות לכל מקום בארץ

אפשרות נוספת שיכולה לשמח מאוד את העובד היא משלוח פירות לכל מקום בארץ. פירות ידועים בתור מתנה מיוחדת, כזאת שגם תהיה בריאה במיוחד. את המשלוח ניתן לשלוח לכל נקודה בארץ, וישנה אפשרות לבחור את הפירות בכל סלסלה. מבחינתכם תוכלו להרוויח לא מעט מהאפשרות הזאת. העובד עצמו יהיה מרוצה לקבל מתנה כל כך מיוחדת ושונה. אתם תדעו כי הענקתם לעובדים שלכם מתנה בריאה, כזאת שלא תפגע בבריאות שלכם לטווח הרחוק.

להזמנת משלוח פירות היכנסו לאתר אלונה'ס עינוגי פירות.

מארזי שוקולד עסיסיים

האפשרות האחרונה שנרצה לדבר עליה היא משלוחי מארזי שוקולד ישירות לבית של העובדים. אומנם זה מעט שונה מהאפשרות של משלוח פירות, אך עדיין יש כאלה שיעדיפו לבחור באופציה הזאת. הרי אין דבר יותר מהנה מאשר לקבל משלוח של שוקולדים טעימים ואיכותיים אשר נבחרו בקפידה. יש לכם אפשרות לקבל את המשלוח הזה לכל מקום שבו אתם תהיו. בין אם תרצו לשלוח את המשלוח לכבוד מאורע מיוחד או סתם להראות לעובדים עד כמה הם חשובים.

עיצובי פירות מגשי פירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד