י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
היהודי אושפז בביה"ח

מדהים: התוקף האנטישמי גילם תפקיד דומה בסרט על השואה

עיתון הבילד חושף היום כי צעיר ערבי בן 16 שתקף לפני מספר ימים יהודי בן 60 בהפגנת תמיכה בישראל, מגלם תפקיד דומה בסרט על השואה בו הוא תוקף ילד יהודי

מדהים: התוקף האנטישמי גילם תפקיד דומה בסרט על השואה
אגרוף. אילוסטרציה צילום: unsplash

לפני שבוע וחצי צעיר ערבי בן 16 תקף באכזריות גבר בן 60 במהלך עצרת תמיכה בישראל בעיר המבורג שבגרמניה. הקורבן, יהודי בשם מיכאל, שכב בעקבות התקיפה במשך שישה ימים בבית חולים כשהוא סובל משברים בעצם הלחיים ובאף.

‏המשטרה בהמבורג לא הצליחה לתפוס את החשוד שהתחבא במשך 10 ימים עד אתמול – אז שוטרים עשו חיפוש בדירתו של ערבי ברלינאי בשכונת וודינג ומצאו את הנער שנחשד בתקיפה. היום עיתון בילד מגלה תגלית מפתיעה: החשוד רשום בסוכנות שחקנים בברלין ואף שיחק בסרט שעוסק בשואה ובאנטישמיות. כך דיווחה אנטוניה ימין, כתבת כאן חדשות באירופה.

‏הסרט המדובר אף שודר בפסטיבל קאן היוקרתי בצרפת, שם הנער ארמה איי, שתקף במציאות גבר יהודי בן 60 בהמבורג משחק נער בשם עלי שתוקף ילד יהודי בברלין.

על פי הדיווח בתקשורת הגרמנית, מאז שהצעיר היה בן שמונה, הוא התאמן קראטה. במהלך התקיפה הוא שבר את עצמות הלחיים ואת האף של היהודי במרכז המבורג ב-18 בספטמבר, ואז נמלט עם אחיו ואחותו. החוקרים ערכו חיפוש בביתו של הגבר ומשפחתו ומצאו ראיות שקושרות אותו לתקיפה.

גרמניה המבורג אנטישמיות תקיפה שואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד