ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"מביש"

הסגנית של ביידן תמכה בסטודנטית שהאשימה את ישראל ב'רצח עם'

סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, ביקרה באוניברסיטה בווירג'יניה, וכשסטודנטית במקום האשימה את ישראל ב"רצח עם" - סגנית הנשיא לא התייחסה כלל להאשמה החמורה. הסטודנטים אמרה שבמקום לממן בריאות ציבורית, כספי משלם המסים האמריקאי מממן את ישראל וסעודיה - האריס תמכה בה

הסגנית של ביידן תמכה בסטודנטית שהאשימה את ישראל ב'רצח עם'
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

סגנית נשיא ארצות הברית, קמלה האריס, ביקרה אתמול (שלישי) באוניברסיטה בווירג'יניה, וכשסטודנטית במקום האשימה את ישראל ב"רצח עם" - סגנית הנשיא לא התייחסה כלל להאשמה החמורה, וענתה לה בנועם.

הסטודנטית דיברה על "רצח העם האתני" שמתרחש בישראל כלפי הערבים. עוד טענה הסטודנטית כי במקום לממן בריאות ציבורית, כספי משלם המסים האמריקאי מממנים את ישראל וסעודיה.

סגנית הנשיא האריס ענתה לסטודנטית כי היא שמחה שהיא הביעה את דעתה וכי מדובר "באמת שלה ובקול שלה". האריס הוסיפה גם כי הסטודנטית מדברת מהניסיון שלה וקולה צריך להישמע. "דמוקרטיה נמצאת בנקודה החזקה ביותר שלה כשכולם משתתפים. היא נמצאת בנקודה החלשה ביותר כשאנשים נותרים בחוץ", אמרה סגנית הנשיא.

עוד אמרה האריס כי היא מאמינה באחדות אבל לא בלדכא קולות בשם האחדות: "בואו לא נקרא לזה אחדות כי זה לא מה שזה. הנקודה שהעלית פה בקשר למדיניות הקשורה למזרח התיכון - עדיין יש לנו דיונים בריאים במדינה שלנו על מה נכון וקולו של אף אחד לא אמור להיות מדוכא בקשר לכך". לדברים שאמרה הסטודנטית על "רצח העם" שמבצעת ישראל - האריס לא התייחסה.

השגריר לשעבר בישראל, דייויד פרידמן, תקף את האריס בעקבות האירוע, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מביש. יש אמת ויש שקר. אף אחד לא זכאי לאמת משל עצמו. המתקפה על ישראל היא שקרית לחלוטין וסגנית הנשיא הייתה צריכה להכריז על כך".

 

קמלה האריס סכסוך ישראלי פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד