ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"את מי אנחנו מחפשים? אני כאן"

משעשע: הנעדר השתתף במבצע חיפושים אחרי עצמו

אזרח טורקיה בשם ביהאן מוטלו, לקח השבוע חלק במבצע חיפושים אחרי נעדר, יחד עם צוותי חיפוש והצלה - אך בסוף התברר לו כי הוא מחפש אחרי עצמו. הוא נרדם ביער, אחרי מסיבת אלכוהול, והתעורר כשראה כי מחפשים אחרי נעדר. הוא הצטרף לחיפושים, אך כששמע את שמו בקול הוא הכריז: "את מי אנחנו מחפשים? אני כאן"

משעשע: הנעדר השתתף במבצע חיפושים אחרי עצמו
ביהאן מוטלו הנעדר שחיפש אחרי עצמו צילום: מתוך הטוויטר של Selâmi Haktan

ביהאן מוטלו, אזרח טורקי בן 50, לקח השבוע חלק במבצע חיפושים אחרי נעדר יחד עם צוותי חיפוש והצלה - אך בסוף התברר לו כי הוא מחפש אחרי עצמו.

מוטלו, המתגורר במחוז אינגול שבמערב טורקיה, בילה עם חבריו במסיבת אלכוהול והשתכר. במקום להגיע לביתו אחרי הבילוי - הוא נכנס ליער שבסביבה, וככל הנראה נרדם בו.

בינתיים בני משפחתו המודאגים דיווחו על היעדרותו, והמשטרה המקומית, יחד עם מתנדבים רבים - החלו לבצע חיפושים בשטחים וביערות הסמוכים למקום מגוריו.

אחת מקבוצות המחפשים הגיעה למקום שבו ישן הנעדר. ביהאן, שהתעורר לשמע קולות החיפושים, הצטרף אליהם כשהוא ככל לא מודע לכך כי יעד החיפוש - זה הוא עצמו. גם המתנדבים עצמם לא ידעו איך ביהאן נראה, וכך, במשך שעות, חיפשה המשלחת, יחד עם ביהאן - את עצמו.

המבצע המשעשע הסתיים כאשר ביהאן שמע את שמו בקול. הוא אמר לצוותים: "את מי אנחנו מחפשים? אני כאן". כוחות המשטרה הגדולים שהגיעו למקום עצרו את המבצע, לקחו מביהאן הצהרה - והסיעו אותו לביתו בבטחה, כדי שלא יירדם שוב ביער.

טורקיה נעדר חיפוש נעדרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד