ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"התחילו לבכות ולצעוק"

התאונה בצפון: באוטובוס נסעו עשרות ילדים דתיים

לאחר הדיווחים על התאונה הקשה בגליל העליון, התברר כי באוטובוס היו עשרות חניכים דתים-לאומיים מתנועת 'בני עקיבא' - שהיו בדרכם חזרה הביתה מ"מסע סוכות" | אחת האימהות: "הילדים נשמעים מאוד מבוהלים" | חלק מהילדים פונו לבתי החולים בנהריה ובצפת

התאונה בצפון: באוטובוס נסעו עשרות ילדים דתיים
זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה

התאונה הקטלנית בצפון: האוטובוס שהיה מעורב בתאונה שאירעה היום (רביעי) הסיע עשרות ילדים דתיים בחזרה לביתם לאחר טיול חגיגי.

עם הדיווחים על התאונה הקשה בכביש 89 סמוך לחורפיש שבאזור הגליל, התברר כי האוטובוס אשר התנגש במונית - הסיע עשרות ילדים לביתם מ"מסע סוכות" של תנועת הנוער 'בני עקיבא', המשוייכת לציונות הדתית.

הילדים, שחלקם גרים בישוב מבוא דותן וחלקם בחריש בגילאי 8 עד 12, השתתפו במסע סוכות, שבו ילדי התנועה הדתית מטיילים בכל רחבי הארץ. בנסיעה חזרה לביתם, האוטובוס כאמור התנגש במונית - וכתוצאה מכך מעל לשלושים חניכים פונו לבתי החולים זיו שבצפת והמרכז הרפואי לגליל שבנהריה, כשרובם במצב קל.

"הילדים נשמעים מאוד מבוהלים, הם היו בדרך חזרה מטיול", סיפרה אחת האימהות ל'חדשות 12'. "הוא סיפר שהוא היה באמצע לדבר עם חבר ופתאום התנגשו חזק והוא אומר שהאוטובוס עשה כמה סיבובים והם נפלו, הוא איבד את הדברים שלו, ילדים התחילו לבכות ולצעוק. האוטובוס ברובו היה עם ילדים".

בעקבות התאונה ישיבת ההסדר בנהריה פותחת את שעריה ומציעה מקומות לינה למשפחות הפצועים. "ליבנו עם משפחות ההרוגים והפצועים, פותחים את הלב והדלתות למשפחות הנזקקות לכך", מסר מנהל הישיבה דורון איטח.

בני עקיבא תאונת דרכים קשה תאונת דרכים קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד