י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא יחליפו תפקידים

סוף לסאגה בבית שמש: בלוך תפתח במו"מ עם הפורשים

האם הקואליציה בבית שמש חוזרת לתפקד? שלושה חודשים אחרי פרישת ארבעת הסיעות המרכיבות את הקואליציה בהן החרדיות, עליזה בלוך הגיעה בפגישה שקיימה היום להסכמה כי תפתח במו"מ עם הפורשים בניסיון להשיבם אל תפקידיהם

סוף לסאגה בבית שמש: בלוך תפתח במו"מ עם הפורשים
עיריית בית שמש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כשלושה חודשים אחרי שנציגי 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' יחד עם נציגי 'הליכוד' ו'הבית היהודי' פרשו במפתיע מקואליציית עליזה בלוך. הדרך לסיום המשבר נסללת בתום פגישה ראשונה בין הנציגים.

היום (רביעי) נועדו נציגי הפורשים עם ראשת העיר עליזה בלוך וסיכמו לפתוח כבר בימים הקרובים במו"מ לחזרה לקואליציה העירונית בראשותה.

"בפגישה עסקו בשיח לקידום דפוסי עבודה משותפים וחיזוק האחדות במסגרת פעילות הסיעות השונות בעיר וכל זאת מתוך הבנה כי תכלית כל הפעילות היא לחיזוק וקידום העיר בית שמש", נמסר מלשכתה של בלוך.

על המו"מ שייפתח נמסר בהודעה כי "בפגישה סוכם כי בימים הקרובים תכנס ראש העיר ד"ר בלוך פגישות תאום ציפיות עם הסיעות השונות על צרכי הסיעות ודפוסי העבודה השונים מתוך הסכמה והבנה משותפת".

לא ברור מה ימנע את המשבר הבא, שכן חברי המועצה חשפו בחודשים האחרונים את ההתנהלות הבעייתית של בלוך, כזו שעלולה להביא מהר מאוד משבר חדש. גורם בגוש הפורשים אומר ל'בחדרי חרדים' כי במקרה ותעורר קשיים נוספים הם לא יהססו לפעול נגדה שוב, "הגוש לא מת וימשיך לפעול יחד".

הדרישות החרדיות יהיו כי עליזה בלוך תעמוד בהסכמים הקואליציוניים שנחתמו עם תחילת הקדנציה, בהם נושאי דת רבים ומבני ציבור לטובת הציבור.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חברי הגוש לא יבקשו שינויי תפקידים שעלולים לעורר מחלוקות בגוש, וסוכם כי כל אחד מחברי הגוש יחזור לתפקיד שהחזיק בו קודם הפרישה.

בית שמש עליזה בלוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד