א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מגייס תומכים למאבק

לא מרפה: בנט דרש משריו להצטרף למתקפה

הערב מתפרסם כי ראש הממשלה בנט שוחח ביממה האחרונה עם שרים בממשלתו והסביר להם את עמדתו מול הדרג המקצועי במשרד הבריאות, במטרה לשכנעם לסייע לו במתקפה

לא מרפה: בנט דרש משריו להצטרף למתקפה
בנט במשכן הכנסת צילום: Yonatan Sindel/Flash90     

ראש הממשלה נפתלי בנט לא מסתפק במתקפה הקשה שלו נגד אנשי המקצוע במשרד הבריאות מעל בימת העצרת הכללית של האו"ם ובהמשך בתדרוך לכתבים, הערב (רביעי) מתפרסם כי בנט ניסה לגייס לשורותיו את שרי הממשלה ע"מ שייתמכו בעמדתו ואף יסייעו לו לתקוף את הדרג המקצועי של משרד הבריאות בכלי התקשורת.

לפי הפרסום של הכתב מיכאל שמש ב'כאן 11', ערב כינוס הקבינט נפתלי בנט ראש הממשלה נפתלי בנט מנסה לגייס את שרי הממשלה לטובת עמדתו הנחרצת מול אנשי משרד הבריאות ולא זו בלבד אלא בנט אף רוצה שהשרים יעלו בכלי התקשורת השונים ויסייעו לו במתקפה נגד הדרג המקצועי במשרד הבריאות שדורש הגבלות מחמירות.

לפי הדיווח, ראש הממשלה שוחח היום בנושא עם בכירי השרים בממשלתו ובשיחה הוא האשים את בכירי משרד הבריאות בכך שהם שמים עצמם במרכז ומחפשים פרסום בכלי התקשורת. בנוסף האשים בנט את הדרג המקצועי במשרד הבריאות בתדרוכים נגדו. באותן שיחות בנט הבהיר לשרים כי זה לגיטימי לא להסכים עם הדרג המקצועי במשרד הבריאות, אך מי שצריכה לקבלת את ההחלטות זו הממשלה.

מי שהתייצב לימינו שלא ראש הממשלה בנו הוא שותפו הבכיר לפיד שהוציא היום הודעה לתקשורת בה שיגר עקיצה קטנה לעבר אנשי המקצוע במשרד הבריאות. "לא אתן שיתקיימו מלחמות ומאבקי קרדיט בין גורמי המקצוע והממשלה. הגורמים המקצועיים בבריאות, בכלכלה ובחינוך, יגישו המלצות והממשלה תחליט. זו ההירארכיה ואין אחרת. עוד לא ניצחנו את המחלה. יש לכולנו אויב אחד- נגיף הקורונה".

נפתלי בנט קורונה משרד הבריאות מערכת הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד