י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החזיק אקדח משתיק קול

חשד: איראן גייסה שכיר חרב כדי לרצוח ישראלים בקפריסין

יתכן כי קבוצת אנשי עסקים ישראליים ניצלה מרצח. משטרת קפריסין לכדה חשוד שלטענתה הינו שכיר חרב, חבר המאפייה הרוסית שנשכר על ידי איראן לשם ביצוע המשימה, שהודות למודיעין הקפריסאי נמנעה

חשד: איראן גייסה שכיר חרב כדי לרצוח ישראלים בקפריסין
אילוסטרציה צילום: pexels

אדם בעל דרכון רוסי, נעצר על ידי המשטרה הקפריסאית לאחר שניסה לחצות מצפון לדרום קפריסין כשהוא נושא עמו אקדח משתיק קול וחפצים אחרים שנאסרו בפרסום. לפי דיווחים בקפריסין, האיש הוא שכיר חרב שגויס על ידי איראן לחיסול ישראלים.

ההערכה היא כי הוא תכנן לבצע חמישה חיסולים של אנשי עסקים זרים בניקוסיה, אך אלו נמנעו על ידי המשטרה, האיש בן ה-38 נעצר ביום שלישי.

בכיר במשטרת קפריסין, כריסטופורוס נסטורוס, אמר לתקשורת המקומית, כי החוקרים בדקו את המקרה החמור, וסבורים כי האדם שנעצר הוא חבר במאפיה הרוסית, שברשותו נמצא אקדח משוכלל הכולל משתיק קול.

במשטרה סבורים כי בין מטרותיו של החשוד בן ה-38 היה איש עסקים ישראלי ומקורביו הפעילים בקפריסין וכן משרדים בסמוך למקום בו הם נעצרו. הם קיבלו את המידע על כך שהיתה תוכנית לרצוח אותם והם עזבו את קפריסין עוד לפני הגעתו.

החשוד הגיע לשדה התעופה בלרנקה שבקפריסין מרוסיה לפני שבועיים ונסע לאזורי גבול מדי יום, מה שמחזק את חשדות השלטונות. מהרגע הראשון להגעתו של החשוד לקפריסין עקבה המשטרה אחר תכניותיו הבלתי חוקיות, שוטרים עקבו אחריו בכל צעד ושעל.

המשטרה ביקשה ביום שלישי להאריך את מעצרו של החשוד על ידי בית המשפט המחוזי בניקוסיה למשך שמונה ימים, שאושר לאחר הליך ארוך שהתעכב בשל היעדר מתורגמן.

ישראלים בחול משטרת קפריסין שכיר חרב איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד