כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מעשה אמיץ • הפך לויראלי

תיעוד מטורף: כך נלכד התנין האימתני בחצר הבית

יוצא צבא ארה"ב הפך לגיבור עולמי, לאחר שתיעוד שלו לוכד תנין בחצר ביתו באופן ספונטני, הפך לויראלי ברשתות החברתיות. התיעוד המפעים לפניכם

תיעוד מטורף: כך נלכד התנין האימתני בחצר הבית
לכידת התנין צילום: מתוך הסרטון

חייל לשעבר בצבא ארה"ב, תושב מדינת פלורידה, הציג עצבי פלדה, לאחר שברוב תושיה השתמש בפח אשפה כדי ללכוד תנין אימתני שהגיח מחוץ לביתו. הוא פרסם את תיעוד מעשה הגבורה בחשבון האינסטגרם שלו, סרטון שהפך תוך שעות לויראלי ברשתות החברתיות והגיע למיליוני צפיות ושיתופים בעולם.

"זה היה רגע של מחשבה", סיפר יוג'ין בוזי, בן ה-26 במקור מפילדלפיה, ל'ניו יורק פוסט'. הוא שהה בחניה ושוחח עם אחיינו, כשלפתע שמע שמתרחשת מהומה בחוץ. "הבת שלי רכבה על אופניים", הוא תיאר, "והתנין הגדול פשוט שרק לעברה".

הוא זינק למקום כדי לפנות את השוהים בסביבת החיה הטורפת והאכזרית. "עברתי שם וזה היה גדול מאד, היו שם גם ילדים של אנשים אחרים, האינסטינקט הצבאי הגיע, להגן בכל מחיר", אמר. התיעוד המדהים שהועלה אתמול לרשתות החברתיות, הציג את יוג'ין דוחף פח מיחזור מפלסטיק לעבר הטורף על פני הדשא שלו, עד שהוא מגיע לחניה, ובשלב זה מצליח החייל לשעבר לדחוף אותו פנימה.

לבסוף הוא גלגל את הפח במורד הגבעה ושחרר אותו בין השיחים הרבים. "יכולתי להיות אגרסיבי יותר, אבל אני לא אוהב לפגוע בבעלי חיים אז הורדתי אותו בשלום, והכל הסתדר".

תנין לכידה פח אשפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד