י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"פסל ענק ומדליית כסף"

כך לעג מאסק ליריבו כשהפך לאיש העשיר בעולם

אלון מאסק הפך השבוע לאדם השלישי אי פעם שצבר הון אישי של מעל 200 מיליארד דולר. הוא ניצל את ההזדמנות ושיגר עקיצה למייסד אמזון ג'ף בזוס: "אני אשלח פסל ענק של הספרה 2 לג'פרי בי, ביחד עם מדליית כסף". הוא אמר כי הוא שולח לבזוס "תזכורת" בנוגע למקום שבו הם עומדים ברשימת המיליארדרים

כך לעג מאסק ליריבו כשהפך לאיש העשיר בעולם
המיליארדר אילון מאסק צילום: מתוך הטוויטר

ביום שני האחרון הפך מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, אלון מאסק, לאדם השלישי אי פעם שצבר הון אישי של מעל 200 מיליארד דולר, זאת בזכות הצמיחה של מניית טסלה. כך לפי מגזין 'פורבס'. לפניו היו מייסד אמזון, ג'ף בזוס, שהונו הוערך בכ-200 מיליארד דולר במהלך אוגוסט 2020, והטייקון הצרפתי ברנאר ארנו.

מאסק - שכעת יותר עשיר מאשר שהיה בשיא של טסלה בינואר, כשהפך לזמן קצר לראשונה לטייקון העשיר בעולם - ניצל את החדשות כדי ללגלג על יריבו בזוס. "אני אשלח פסל ענק של הספרה 2 לג'פרי בי, ביחד עם מדליית כסף", כתב מאסק ל'פורבס' בתגובה למהפך. הוא אמר כי הוא שולח לבזוס "תזכורת" בנוגע למקום שבו הם עומדים ברשימת המיליארדרים.

זו לא הפעם הראשונה שמאסק לועג לבזוס, ובעבר הוא השתמש כבר מספר פעמים בחשבון הטוויטר שלו כדי לכנות אותו "מעתיקן". בפעם הראשונה קרא לו כך באפריל 2019, לאחר שבאמזון הודיעו על הכוונה לשגר לוויין שיתחרה בספייס X של מאסק, ואז שוב ביוני 2020 כשאמזון רכשה את יצרנית הרכבים האוטונומיים Zoox, המתחרה בטסלה.

מוקדם יותר השנה, חברת החלל של בזוס, בלו אוריג'ין, מחתה על החלטת נאס"א להעניק חוזה של 2.9 מיליארד דולר להנחתת בני אדם על הירח ל-SpaceX. גם אז מאסק השיב בטוויטר עם עקיצה: "לא מצליח לעלות (למסלול), LOL".

כמו כן, בחודש שחלף חברת הבת של אמזון, Kuiper Systems, שלחה מכתב מחאה לרשות התקשורת הפדרלית (FCC) על תוכניות SpaceX להרחיב את רשת הלויינים שלה. בתגובה, צייץ מאסק כי בזוס "פרש כדי להגיש תביעות נגד SpaceX במשרה מלאה".

בזוס לא הגיב לעקיצה ששוגרה לעברו על ידי מאסק.

אילון מאסק ג'ף בזוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד