י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המתיחות הביטחונית

לא שקט: ירי בג'נין, ניסיון דקירה בירושלים

לילה ביטחוני סוער: מחבלת שהגיעה לאזור שער השלשלת בעיר העתיקה ניסתה לדקור שוטרים ששהו במקום, היא נוטרלה על ידי כוחות הביטחון, לא היו נפגעים. במהלך פעילות מבצעית בג'נין: מחבל ירה לעבר כוחות הביטחון, שנטרלו אותו בזירה. גם באירוע זה לא היו נפגעים והנשק הוחרם על ידי המסתערבים

לא שקט: ירי בג'נין, ניסיון דקירה בירושלים
הסכין של המחבלת שניסתה לבצע פיגוע דקירה בירושלים צילום: דוברות המשטרה

ניסיון דקירת שוטרים התרחש הבוקר (חמישי) בעיר העתיקה בירושלים, כאשר מחבלת כבת 30, תושבת קבטיה שבאזור חברון, שלפה סכין וניסתה לדקור את השוטרים המוצבים בסמוך לשער השלשלת בעיר העתיקה בירושלים.

האירוע התרחש בסביבות השעה 06:30. המחבלת יצאה משטח הר הבית לעבר השוטרים המוצבים במקום. לאחר שהתקרבה לעברם, שלפה סכין אך השוטרים הגיבו מיד בירי לעברה.

על פי הודעת המשטרה, תגובתם המהירה של השוטרים לאירוע, הביאה לנטרולה של המפגעת ללא נפגעים לכוחותינו. כוחות רפואה שהגיעו למקום קבעו בהמשך את מותה.

כוחות משטרה נוספים הגיעו תוך זמן קצר למקום וחבלן המשטרה ביצע פעולות מקצועיות לזיכוי הזירה.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן שהגיע למקום, מקיים בשעה זאת הערכת מצב ראשונית ומקבל סקירה אודות השתלשלות האירוע.

בתוך כך, במהלך מעצר חשודים בכפר בורקין שבג'נין – נתקלו כוחות הביטחון בירי מטווח קצר מצד מחבל. מסתערבי משמר הגבול הגיבו לעברו בירי ונטרלו אותו, וכן נשקו נתפס. לא היו נפגעים בקרב אנשי מג"ב וחיילי צה"ל שפעלו בזירה.

הנשק מסוג קרלו שממנו ירה המחבל בג'נין/ צילום: דוברות המשטרה

בהודעת דוברות המשטרה נמסר שהירי בג'נין אירע בעיצומן של הפרות סדר, שנרשמו בזמן פעילות מבצעית של מסתערבים של מג"ב יחד עם לוחמי סיירת חרוב. מדובר באותו כפר בו נערך קרב בשבוע שעבר בו נפצעו קצין ולוחם של דובדבן.

פיגוע דקירה ירי ירושלים ג'נין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד