י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התעלמות הדדית

הפלסטינים מחכים ללפיד: "הכנת הקרקע"

ברשות הפלסטינית לא מתרגשים מההתעלמות של בנט מהסכסוך הפלסטיני, כיוון שהם מחכים לתקופה שבה לפיד יהיה ראש ממשלה ואז יוכלו לנהל הליך מדיני: "לא ציפינו ממי שעמד בראש מועצת יש״ע שיהפוך את משנתו האידיאולוגית"

הפלסטינים מחכים ללפיד: "הכנת הקרקע"
יאיר לפיד בכנס יש עתיד צילום: אלעד גוטמן

כמה ימים לאחר נאומו של ראש הממשלה נפתלי בנט באו"ם, בו לא התייחס לסוגיה הפלסטינית, ברשות הפלסטינית לא מתרגשים מהתעלמות ומחכים לרוטציה של לפיד.

גורם בכיר בלשכתו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר לעיתון 'ישראל היום' כי הם לא מצפים מבנט שיקדם מהלך מדיני מול הפלסטינים, אך הם מצפים ונערכים לזמן שבו לפיד יכנס לתפקיד ראש ממשלת ישראל בעוד כשנה וחצי.

"ראש הממשלה נפתלי בנט מתעלם מהפלסטינים, לא נורא. גם אנחנו מתעלמים ממנו. לא ציפינו ממי שעמד בראש מועצת יש״ע שיהפוך את משנתו האידיאולוגית. כל השיחות, המגעים והפגישות שנערכו עד כה וייערכו בהמשך נועדו למטרה אחת, והיא הכנת הקרקע לאפשרות שבנט יסיים את תפקידו בעוד שנה וחצי, וראש הממשלה יהיה לפיד".

"ברור לנו שלבנט אין רצון אידיאולוגי וגם לא תמיכה ציבורית מספקת כדי להניע את תהליך השלום ולשוב אל שולחן המו״מ, אולם בממשלת ישראל הנוכחית, בניגוד לממשלות בעשור האחרון, יש מי שכן מוכנים לשבת ולדבר ולנסות לקדם מהלכים".

"לפיכך גם אנחנו וגם הנציגים הישראלים שעימם אנחנו בקשר פועלים על מנת לשקם את האמון בין שני הצדדים", אמר הבכיר.

יאיר לפיד נפתלי בנט פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד