כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

איך סרטון אנימציה הפך להיות כרטיס הביקור החדש לעסקים

איך מספרים את הסיפור שלכם ושל העסק שלכם על הצד הטוב ביותר? התשובה כבר מופיעה בכותרת - סרטון אנימציה קצר וקליט שמציג תדמית מקצועית

איך סרטון אנימציה הפך להיות כרטיס הביקור החדש לעסקים
הפקת סרטון צילום: FREEPIK

כרטיס ביקור הוא כלי שיווקי ידוע וצנוע, המציג מעט מקצועיות ותדמית עסקית כשאנשים מבקשים ליצור אתכם קשר בעתיד, כרטיס ביקור בעצם מאפשר הצצה לתוך עולמו העסקי של אותו אדם המחזיק בו.

אבל ההצצה בדרך כלל מאוד מצומצמת ומאפשר גישה לפרטי יצירת הקשר עם קצת עיצוב שמקרין תדמית. לרב הכרטיס יכלול את השם של החברה, שם האדם, הטלפון שלו, כתובת המייל ואת אתר האינטרנט של העסק.

ההחלטה האם האדם יזכור אותכם ואת פועלכם לחיוב תלויה אך ורק בדרך שבא הצגתם את עצמכם פנים אל פנים.

ופה הקצ' כי זה לא תמיד כזה פשוט ולא כולם טובים בזה..

אז איך בכל זאת מספרים את הסיפור שלכם ושל העסק שלכם על הצד הטוב ביותר?

התשובה כבר מופיעה בכותרת - סרטון אנימציה קצר וקליט שמציג תדמית מקצועית

אז למה סרטון ולא כרטיס ביקור, תמונה, פרוספקט או תוכן כתוב כזה או אחר?

הנייד שלכם הוא מרכז חייכם, אם תרצו או לא הכל שם! זה כבר לא רק טלפון מזמן, זה יומן וטלוויזיה, מחשב, מחשבון, שעון, פנס ועוד ועוד ועוד… 

את רוב הזמן שלנו בנייד אנחנו מעבירים בצפייה בסרטונים. ואת זה מראים אלפי מחקרים. לכן הדרך האולטימטיבית לספר את הסיפור שלכם הוא באמצעות סרטון משלכם. כזה שבפחות מדקה מסביר הכל על העסק שלכם ועליכם ונשמר בשיחות בניכם. סרטון בשונה מתוכן כתוב או תמונה פונה לכמה חושים במקביל ותופס את תשומת ליבו של הצופה יותר מכל אמצעי שיווקי אחר. כמה שהסרטון יהיה טוב יותר כך הסיפור שלכם ישאר עם הלקוח. אם הסרטון ממש טוב הוא גם עלול להפיץ אותו לאנשים רלוונטים

סרטון אנימציה

 סרטון אנימציה מאפשר לנו חופש יצירתי ללא גבולות כך שמה שעובר לנו בראש יוכל להיות מוצג בסרטון וזה אפילו מבלי שתצטרכו לצאת מהמשרד. בנוסף אנימציה משדרת קלילות ולא מעבירה תוכן מיותר שלא נחוץ ועלול לבלבל או להסית את תשומת ליבו של הצופה.

ובכל זאת למה להפיק סרטון אנימציה לעסק?

לסרטון אנימציה יש מספר יתרונות על הפקת סרטון תדמיתי מצולם. סרטון אנימציה חוסך עבודה רבה הכוללת ימי צילום ,צלמים, שחקנים, בחירת לוקיישן ולפעמים גורמת להפסקה של ימי עבודה יקרים.

בגלל העובדה הזאת והעובדה שתוכנת עריכת אנימציה נהיו הרבה יותר אינטואטיביות ומאפשרות רמה גבוהה בזמן קצר גם עליות של סרטון כזה הם לא בשמיים ומחזירות את עצמן במהירות אם משווקים את הסרטון כמו שצריך.

יתרון נוסף הוא היכולת לחזור לסרטון בעתיד ולעשות בו התאמות ושינויים בהתאם לתגובות או לתקופה או לאירוע שבוא אתם הולכים להציג את עצמכם. גם עריכה והתאמה לפלטפורמות השונות אפשרית בשיחת טלפון אחת לסטודיו לאנימציה שאיתו תעבדו וכל זה בקלות ובמהירות.

מעבר לכרטיס ביקור דיגיטלי

לסרטון תדמית יש כמובן ערך שיווקי רב יותר מהעברת הסרטון לאנשים הרלוונטים. שימו אותו בדף הבית של האתר שלכם והוא יהיה סוכן מכירות מעולה לשנים רבות במחיר מצחיק. סרטון אנימציה יכול להציג גם את המוצרים שלכם בצורה שתשכנע גם אנשים מהצד השני של העולם לרכוש אצלכם. סרטון אנימציה יכול להיות גם סרטון הדרכה  מעולה שמראה לצופים למה כדאי לקנות או לשכור את שירותכם.

כאן חשוב לציין שכמו בכל תחום אל תתפשרו על סרטון אנימציה בינוני, זה התדמית והפנים שלכם!

אנימציה כרטיס ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד