כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המבוגרים אוהבים לשחק

מגפת הקורונה הביאה רווחים נאים לחברת 'לגו'

'לגו' ביססה את מעמדה כיצרנית הצעצועים הגדולה בעולם לאחר שפרסמה תוצאות במחצית השנייה של המגיפה. המכירות זינקו ב-43% ל-3.5 מיליארד דולר, החברה רשמה עלייה של 140% ברווחים

מגפת הקורונה הביאה רווחים נאים לחברת 'לגו'
לגו. אילוסטרציה צילום: Pixabay

החברה הדנית 'לגו' הכפילה את הרווח שלה בששת החודשים הראשונים של השנה כאשר לקוחות נהרו לחנויות שנפתחו מחדש כדי למכור ערכות לגו מכל הסוגים והמינים, הצעצועים הפכו פופולריים בקרב מבוגרים שנתקעו בבית במהלך הסגר והחברה מאמינה ש"הם יישארו מעריצים" של המשחקים. המכירות זינקו ב-43% ל-3.5 מיליארד דולר, החברה רשמה עלייה של 140% ברווחים.

ה'דיילי מייל' מדווח, כי הרווחים של החברה גבוהים פי עשרה מיצרנית הצעצועים השנייה בגודלה בעולם, 'האסברו', יצרנית משחק הרובוטריקים. עוד דווח, כי בעוד שחלקים מתעשיית הקמעונאות הגלובלית עדיין מתמודדים עם תוצאות המגיפה ומבעיות אספקה, חברת 'לגו' הודיעה כי היא קטפה את פירות האסטרטגיה שלה בת עשור, "להציב את הייצור קרוב לשווקי המפתח שלה", ובכך "לצמצם בעיות לוגיסטיות ועלויות".

מנכ"ל החברה נילס כריסטיאנסן אמר: "זה גרם לנו להיות יותר גמישים, מכיוון שלא היינו צריכים לשלוח הכול ברחבי העולם". עוד אמר המנכ"ל: "אנו מרוצים מאוד מההתקדמות שעשינו בכל תחומי העסק במהלך המחצית הראשונה. הביצועים שלנו הונעו על ידי ביקוש חזק למוצרים שלנו, הצמיחה שלנו משנה לשנה נהנתה מפחות מגבלות הקשורות לקורונה בהשוואה לשנת 2020 מכיוון שהמפעלים שלנו פעלו ללא הפרעה ורוב החנויות הקמעונאיות נפתחו מחדש".

דנמרק לגו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד